خرید تور تابستان ایران بوم گردی

محل برگزاری فینال جام حذفی 1401 تغییر کرد؛ آزادی میزبان جدال نساجی-آلومینیوم

در شرایطی که پیش از این اعلام شده بود محل برگزاری فینال جام حذفی 1401 ورزشگاه یادگار امام تبریز خواهد بود، حالا خبر از تغییر محل برگزاری فینال رسیده است.

جام حذفی فصل 1400-1401 رقابتی پرحاشیه و جذاب با اتفاقات عجیب و بعضا غیرقابل درک بود. از صعود خلیج فارس ماهشهر دسته دومی تا نیمه‌نهایی، آن هم با حذف یک دوجین تیم لیگ برتری گرفته تا تصمیم‌های عجیب سازمان لیگ برای تاریخ و محل برگزاری که همگی نهایتا تغییر کردند!

ابتدا قرار بود فینال جام حذفی در طول ماه مبارک رمضان و در استادیوم یادگار امام تبریز برگزار شود، اما با صعود غیرقابل انتظار دو تیم نساجی مازندران و آلومینیوم اراک و البته اعتراض دو تیم مبنی بر برگزاری دیدار نهایی در تبریز، به نظر سازمان لیگ تغییر موضع داده و راضی به برگزاری بازی در تهران شده است.

به گزارش فوتبالی و بنابر اطلاعیه‌ای که سازمان لیگ فوتبال ایران منتشر کرده است، محل برگزاری فینال جام حذفی 1401 تغییر کرده است. در این اطلاعیه آمده:

ضمن تشکر از هیات فوتبال آذربایجان شرقی به جهت آمادگی برای میزبانی از فینال جام حذفی (یادواره آزادسازی خرمشهر) و هواداران خونگرم فوتبال این استان و شهر تبریز، به دلیل درخواست دو باشگاه آلومینیوم اراک و نساجی مازندران به جهت سهولت هواداران دو باشگاه به دلیل دوری مسافت، فینال جام حذفی روز چهارشنبه ۷ اردیبهشت ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی تهران بین دو تیم آلومینیوم اراک و نساجی مازندران برگزار می شود.

دو تیم نساجی مازندران و آلومینیوم اراک به ترتیب با حذف دو غول تهرانی یعنی استقلال و پرسپولیس به دیدار نهایی صعود کرده‌اند و باید دید در نهایت جام به قائمشهر می‌رود یا اراک.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا