خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اعترافات هولناک جوانی که مادرش را کشت

«خبرجنوب» نوشت: پرونده جوانی که متهم به قتل عمدی مادرش در کوار است، به دادگاه ارسال شد.

چندی قبل نمابری از دادسرای شهرکوار در نزدیکی شیراز به شعبه ویژه قتل عمد مشهد رسید که نشان میداد عامل یک جنایت مسلحانه در شهرکوار به مشهد گریخته است. قاضي سيدجواد حسيني با دريافت اين نمابر، دستور داد تا کارآگاهان اداره جنايي پليس آگاهي خراسان رضوي رصدهاي پليسي و اطلاعاتي را براي شناسايي و دستگيري متهم فراري در دستور کار قرار دهند.

هنوز 24 ساعت از رصدهاي اطلاعاتي پليس نگذشته بود که کارآگاهان با رديابي هاي اطلاعاتي به محل اختفاي متهم فراري رسيدند اما تحقيقات نشان داد فرد مورد نظر پليس به دليل وخامت حالش به بيمارستان امام رضا (ع) مشهد منتقل شده است.

با کسب اين اطلاعات و با صدور دستور شبانه از سوي قاضي حسيني، کارآگاهان عازم مرکز درماني شدند و اين گونه حلقه هاي قانون بر دستان جوان 30ساله اي که متهم به قتل مادرش بود، گره خورد.

بنابراين گزارش، متهم به جنايت مسلحانه درحالي در جايگاه متهمان در شعبه 211دادسراي عمومي و انقلاب مشهد نشست که مدعي بود از قتل مادرش عذاب وجدان گرفته است. «عليرضا» (متهم) پس از آن به سؤالات قضايي قاضي ويژه قتل عمد پاسخ داد.

وي گفت: 10سال قبل به خاطر شرکت در يک سرقت مسلحانه دستگير و راهي زندان شدم و 3ماه قبل که مدت محکوميتم به پايان رسيد از پشت ميله ها رهايي يافتم و به جامعه بازگشتم ولي از همان روز آزادي به دنبال مواد مخدر رفتم و دوباره استعمال مواد را شروع کردم.

حدود 18 روز قبل از اين حادثه بود که خانوادهام مرا به مرکز ترک اعتياد معرفي کردند تا حداقل مصرف مواد را کنار بگذارم اين درحالي بود که من در اين مدت به خاطر مصرف انواع قرص ها نمي توانستم حتي يک ساعت بخوابم به همين دليل هم از مرکز ترک اعتياد بيرون آمدم تا اين که صبح دهم شهريور اسلحه شکاري دو لول را برداشتم تا به باغي بروم که روبه روي منزلمان قرار داشت اما مادرم مقابلم ايستاد و گفت: اجازه نمي دهم بروي! من که از اين کار مادرم به شدت عصباني شده بودم سعي کردم او را از خودم دور کنم ولي مادرم دست بردار نبود چرا که مي ترسيد حادثه ناگواري رخ دهد.

کشمکش بين من و او ادامه داشت تا اين که من در حالت عصبانيت گلوله اي هوايي شليک کردم اما نمي دانم چگونه گلوله به مادرم اصابت کرد و خون آلود نقش زمين شد. همسايگان که با صداي شليک گلوله به محل آمده بودند بلافاصله با اورژانس تماس گرفتند اما به خاطر اين که حال مادرم به شدت وخيم بود او را داخل خودروي آژانس تلفني که در همان محل بود گذاشتند و به بيمارستان بردند. من هم که ترسيده بودم اسلحه را داخل حياط انداختم و به شيراز گريختم در آن جا بود که فهميدم مادرم جان خود را از دست داده است. من هم از ترس دستگيري از شيراز به اصفهان، قم و تهران و از آن جا به مشهد رفتم.

متهم به جنايت مسلحانه ادامه داد: چون ميترسيدم در مراکز اقامتي مجاز شناسايي شوم به همين خاطر در يکي از منازل اجاره اي مخفي شدم ولي عذاب وجدان رهايم نمي کرد و آرامش روحي خودم را از دست داده بودم. اين گونه بود که تصميم به خودکشي گرفتم و با خوردن مقدار زيادي قرص سعي کردم خود را از اين عذاب روحي رها کنم ولي اطرافيان که متوجه وخامت حالم شده بودند مرا به بيمارستان رساندند.

به دنبال اعترافات صريح متهم در حضور مقام قضايي، وي با صدور قرار بازداشت موقت در اختيار کارآگاهان اعزامي از شهر «کوار» قرار گرفت تا براي ادامه رسيدگي به پرونده جنايي راهي دادسراي «کوار» شود.

متهم در تمامی مراحل تحقیقات به قتل مادرش اعتراف کرد و مدعی شد پس از درگیری با مادرش دست به جنایت زده است.
گفتنی است این پرونده با صدور کیفرخواست برای رسیدگی به دادگاه کیفری ارسال شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا