خرید تور تابستان ایران بوم گردی

جدال لفظی شدید حسین وفایی و سالیوان اسطوره اسنوکر جهان ؛ قهرمان ایرانی از کوره در رفت

جدال لفظی شدید حسین وفایی و سالیوان اسطوره اسنوکر جهان در حاشیه مسابقات قهرمانی اسنوکر جهان مهم‌ترین خبر دنیای بیلیارد در این روزها است.

به گزارش سایت ورزش سه، حسین وفایی که در چند ماه اخیر با قهرمانی‌ها و موفقیت‌های بزرگ نام ایران را درجهان بیلیارد بر سر زبان‌ها انداخته با سالیوان یکی از بزرگترین اسطوره‌های اسنوکر جهان وارد مشاجره لفظی شده است.

حسین وفایی که در اولین دیدار خود و در راند اول از حریف خود یعنی جاد ترامپ با نتیجه ۳-۶ عقب بود برای شرکت در مصاحبه‌ای با حضور تمام شرکت‌کنندگان در سال اصلی مسابقات حضور یافته بود. سالیوان که در طی چند ماه گذشته دو بار با حسین وفایی رو به رو شده‌است نیز در این مصاحبه شرکت داشت.

حضور این دو قهرمان باعث شد جدال لفظی شدید حسین وفایی و سالیوان اسطوره اسنوکر جهان تمام فضای سالن را در بربگیرد.

وقتی از سالیوان در مورد حسین وفایی سوال شد او پاسخ داد ” بازیکن خوبی است ولی باید شغلش را عوض کند، چرا که می‌تواند در حرفه‌های دیگر موفق‌تر باشد!” حسین وفایی در واکنش به این صحبت اظهار نظر جنجالی را بیان کرد، حسین گفت ” بهتر است رونی به سبک زندگی خودش نگاهی داشته باشد تا متوجه شود چرا بعد از این همه سال هنوز به جوایز رقابت‌های اسنوکر نیاز دارد. من نیازی به جوایز ندارم و مشغول بازی کردنم هستم. این سالیوان است که باید از این رشته خداحافظی کند، چرا که در همه این سال‌ها هیچ تلاشی برای گسترش این رشته نکرده است. من هیچ پیشرفتی نمی‌بینم، او 20 سال در این ورزش بوده و برای ما چه کرده است؟ این بزرگترین سوال من است: او برای ما چه کرده است؟ من نسل جوان هستم، می‌خواهم ببینم او برای ورزش ما چه کرده است. اسپانسرهای بزرگ کجا هستند؟

پس از اظهارات حسین وفایی دیگر شرکت‌کنندگان نیز به جدال لفظی شدید حسین وفایی و سالیوان اسطوره اسنوکر جهان واکنش نشان دادند بسیاری از آنها تا حدی نظرات حسین وفایی را تایید می‌کردند اما معتقد بودند نیازی به به کار بردن الفاط تند از سمت حسین وفایی نبوده است. به طور مثال جاد ترامپ اظهار کرد که

“وفایی در هواپیما این صحبت‌ها را در مورد رونی با او انجام داده بود ولی به نظرم اشتباه کرده و باید نظرش را تغییر دهد

در نهایت پس از جدال لفظی شدید حسین وفایی و سالیوان اسطوره اسنوکر جهان، قهرمان ایرانی از مواضع خود کمی عقب نشینی کرد، او با دوست خطاب کردن سالیوان گفت “من با رونی هنوز دوست هستم و باهم راجع‌به زندگی و اسنوکر صحبت می‌کنیم. من هنوز طرفدار او هستم‌ و‌ متوجه شدم گسترش اسنوکر کار فدراسیون جهانی است و نه یک بازیکن. من هنوز با دوست خوبی هستم، اما این رفتار را نمی‌پسندم. بسیاری از چیزهایی که او می‌گوید مرا ناامید می‌کند. شاید این کارها به او حس خوبی بدهد اما من از این صحبت‌ها دل خوشی ندارم

سالیوان نیز که به نظر می‌رسید از اظهار نظر عجولانه خود در مورد حسین وفایی پشیمان شده‌است در مورد حسین وفایی موضعی نرم‌تر اتخاذ کرد و این بار در اظهار نظری جدید اعلام کرد “نباید تا با یک انتقاد مواجه می‌شوم شروع به صحبت کردن کنم. راستش خودم هم که به بعضی از اظهار نظرات قدیمی‌ام نگاه می‌کنم خنده‌ام می‌گیرد، می‌گویم این چه حرفی بوده که زدم. در بعضی از موارد خام صحبت کردم. اما خب در مقاطع خودش درست بوده و نمی‌توانم از آنها ابراز پشیمانی کنم. متوجه منظورم هستید؟

او همچنین در مورد امکان رویارویی خود با حسین وفایی اعلام کرد که بدون شک بازی جذابی خواهد بود چرا که حسین بازیکن حرفه‌ای و قدرتمندی است.

تنها در صورتی این دو ورزشکار با هم روبرو خواهند شد که هر دو تا مرحله فینال مسابقات پیش بروند چرا که در جدول مسابقات در دو سمت مختلف قرار گرفته اند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا