خرید تور تابستان ایران بوم گردی

وضعیت نامشخص ستاره پرسپولیس ؛ وحید امیری کی به میادین بازخواهد گشت؟

وحید امیری ستاره پرسپولیس که پس از دو بازی پایانی تیم ملی در مرحله مقدماتی جام جهانی مصدوم شد، همچنان زمان بازگشتش در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

به نقل از طرفداری چند روز قبل دکتر حقیقت پزشک تیم پرسپولیس با قطعیت اعلام کرد که وحید امیری ستاره پرسپولیس به بازی پیکان خواهد رسید. وی ادعا کرد این بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس با انجام تمرینات فیزیوتراپی مراحل درمان را به خوبی طی کرده و درصورت صلاحدید کادرفنی می‌تواند در بازی بعدی تیمش از ابتدا به میدان برود.

با اینحال تنها یک روز پس از این اظهارنظر، پزشک تیم پرسپولیس گفته‌های روز قبل خود را تکذیب و گفت که وضعیت امیری هنوز مشخص نیست ولی احتمالا به زودی به تمرینات گروهی بازخواهد گشت.

این خبر بسیاری از هواداران پرسپولیس را نگران کرده، چراکه امیری قطعا یکی از ارکان‌های اصلی موفقیت‌های چند سال اخیر این تیم بوده است. برخی به این شایعه دامن زدند که احتمالا این اخبار ضد و نقیض درباره مصدومیت امیری مربوط به مسئله سربازی و ابهامات پیرامون معافیت او است.

بعد از رفتن مرادمند و یزدانی دو دفاع اصلی تیم استقلال به سربازی، هواداران و مسئولین این تیم خواستار پیگیری‌های مشابه برای بازیکنان پرسپولیس شدند. خواسته اصلی آن‌ها رسیدگی به پرونده وحید امیری بود. آن‌ها ادعا می‌کردند معافیت پزشکی این بازیکن پرسپولیس جعلی است و او باید مانند مرادمند و یزدانی به خدمت برود. البته این موضوع تنها اتهامی است که ما نمی‌توانیم درستی یا نادرستی آن را تعیین نماییم.

در نهایت باید منتظر اولین بازی پرسپولیس در چارچوب لیگ برتر پس از تعطیلات طولانی لیگ بمانیم تا نهایتا وضعیت این بازیکن مشخص گردد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا