خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده التعاون الدحیل 2 اردیبهشت 1401

یکی از تعیین‌کننده‌ترین بازی‌های گروه D لیگ قهرمانان آسیا بازی التعاون و الدحیل است. برای پخش زنده التعاون الدحیل 2 اردیبهشت 1401 با ما باشید.

التعاون صدرنشین و 9 امتیازی، امروز با خیالی آسوده به مصاف التعاون 7 امتیازی و رده دومی می‌رود. بازی که برنده و بازنده آن نقش مهمی در سرنوشت نماینده ایران، سپاهان اصفهان دارد که در بازی دیگر گروه از ساعت 21:45 امشب به مصاف پاختاکور می‌رود.

پخش زنده التعاون الدحیل 2 اردیبهشت 1401

الدحیل پرستاره گرچه در بازی اول خود به طرز غریبی مقابل همین التعاون شکست خورد، در سه بازی بعدی به ترتیب فولاد و سپس دوبار پاختاکور را شکست داد تا در معادلاتی خاص به صدر جدول گروه برسد.

از سوی دیگر التعاون در 4 بازی پیشین خود 2 تساوی، یک پیروزی و یک شکست داشته است. نکته جالب اما اینکه الدحیل در همه سه تقابل پیشین خود با الدحیل پیروز بوده و تیم قطری هیچگاه موفق به شکست دادن التعاون نشده است.

از آنجایی که نتیجه این بازی تاثیر مهمی در سرنوشت تیم سپاهان به عنوان نماینده ایران دارد، در انصاف ورزشی تصمیم گرفتیم پخش زنده بازی را برای شما مخاطبان عزیز فراهم کنیم. برای پخش زنده بازی التعاون الدحیل 2 اردیبهشت 1401 از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال التعاون الدحیل 2 اردیبهشت 1401

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا