خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده بسکتبال فینیکس سانز نیو اورلینز پلیکانز پلی آف NBA

دو تیم پلیکانز و سانز از بامداد فردا در چهارمین بازی مرحله پلی‌آف رویارو می‌شوند. برای پخش زنده بسکتبال فینیکس سانز نیو اورلینز پلیکانز با ما باشید.

صدرنشین کنفرانس غرب در سه تقابل پیشین خود با تیم هشتم کنفرانس تا اینجا یک بازی را واگذار کرده و دو پیروزی هم کسب کرده است. برای تماشای پخش زنده بسکتبال سانز و پلیکانز با ما همراه باشید.

پخش زنده فینیکس سانز نیو اورلینز پلیکانز 5 اردیبهشت 1401

سانز در فصل عادی NBA از مجموع 80 بازی با آمار خیره کننده 64 پیروزی و تنها 18 شکست یک آمار خیره‌کننده ثبت کرد و بی‌تردید ستارگان این تیم نظیر دوین بوکر و کریس پال در این نتایج بی‌اثر نبوده‌اند. فینیکس که فصل گذشته با شکست در مقابل میلواکی دوم شد، امسال عزم خود را برای قهرمانی جزم کرده است.

از سوی دیگر پلیکانز در طول فصل عادی با کسب 36 پیروزی و البته 46 شکست هشتم شد تا به زحمت به مرحله پلی‌آف برسد. اما تیم هشتم کنفرانس غرب در حالی که بازی اول را با نتیجه 110 بر 99 واگذار کرده بود در بازی دوم با یک بازی درخشان با نتیجه 125 بر 114 سانز پرستاره را شکست داد تا بازی سوم دو تیم همچنان با جذابیت بماند.

در بازی سوم اما سانز با درخشش کریس پال با نتیجه 114 بر 111 پیروز شد تا اختلاف یک در پیروزی مجموع را به نفع خود ثبت کند. برای پخش زنده بسکتبال سانز و پلیکانز از لینک زیر استفاده کنید. این بازی از ساعت 6 صبح فردا آغاز می‌شود:

پخش زنده بسکتبال فینیکس سانز و نیو اورلینز پلیکانز

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا