خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اولین خرید منچستریونایتد چه کسی خواهد بود؟

اریک تن هاخ روز گذشته به صورت رسمی سرمربی منچستر یونایتد شد. تنها یک روز پس از انتخاب او، گمانه‌زنی‌ها درباره اولین خرید منچستریونایتد در فصل آینده شروع شد.

به گزارش نشریه اسپورت کاتولونیا و به نقل از خبرگزاری فارس منچستریونایتد به توصیه اریک تن هاخ سرمربی جدیدش شرایط جذب فرانکی دی یونگ هافبک ملی پوش هلندی را از بارسلونا جویا شده است.

تن هاخ به هم‌وطن هلندی خود یعنی دی یونگ اعتقادی زیادی دارد و به هر شکلی که شده می‌خواهد او را در تیم خود داشته باشد. با اینحال مشخص است که ژاوی و بارسلونا به راحتی اجازه خروج این هافبک با استعداد و آینده‌دار را نخواهند داد.

دی یونگ چند سالی در آژاکس زیرنظر تن هاخ بازی کرده است. درواقع می‌توان ادعا کرد درصد زیادی از پیشرفت این بازیکن بخاطر حضور این مربی در آژاکس بوده است. اکنون سرمربی جدید منچستر یونایتد قصد دارد با استفاده از بودجه 250 میلیونی یورویی که باشگاه در اختیارش قرار خواهد داد، در تابستان امسال این هافبک طراح را خریداری کند.

ابهام اصلی آنجاست که آیا بارسلونا که تحت هدایت ژاوی متحول شده است، آیا اجازه می‌دهد که بازیکن اصلیش از تیم جدا شود یا خیر. رابطه نزدیک تن هاخ با این بازیکن هلندی شانس این انتقال را بسیار افزایش می‌دهد، با اینحال تا شروع فصل نقل و انتقلات باید صبر کنیم تا ببینیم دی یونگ تبدیل به اولین خرید منچستریونایتد خواهد شد یا خیر.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا