خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آیا صلاح با لیورپول می‌ ماند ؛ او می‌گوید همه چیز پول نیست

آیا صلاح با لیورپول می‌ ماند ؟ لیورپولی‌ها این روزها دغدغه‌ای مهم‌تر از پاسخ این پرسش ندارند. صلاح به تازگی در مورد این سوال اظهار نظر کرده است.

به گزارش انصاف ورزشی و به نقل از اسکای اسپورت، محمد صلاح در تازه‌ترین اظهار نظر خود گفته است ” برای ماندن در لیورپول پول همه چیز نیست” این بازیکن مصری که به یکی از محبوب‌ترین بازیکنان چند سال گذشته در آنفیلد تبدیل شده است، یکی از ستارگان جهان فوتبال است که آینده‌ای نامشخص دارد.

محمد صلاح در پاسخ به این پرسش که آیا در لیورپول می‌ماند یا نه گفت ” در قرارداد همه چیز درباره پول نیست، من نمی‌توانم دقیق به شما پاسخ دهم. همچنان یک سال قرارداد دارم و بنابراین می‌توانم با آرامش به آینده بیاندیشم. از همه چیز مهم‌تر این است که هواداران می‌دانند که من چه می‌خواهم.

برای پاسخ به سوال آیا صلاح با لیورپول می‌ ماند باید حداقل تا چند ماه آینده صبر کنیم مطمئنن نتایج این تیم در لیگ برتر و همچنین در لیگ قهرمانان اروپا در تصمیم این مهاجم مصری تاثیرگذار خواهد بود.

نکته‌ای که می‌تواند باعث امیدواری هواداران لیورپول باشد این نکته است که صلاح رابطه‌ای بسیار خوب با یورگن کلوپ دارد. کلوپ بارها در مورد صلاح و توانایی‌های او صحبت کرده است و همچنین محمد صلاح نیز همیشه تاکید داشته است که یورگن کلوپ یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت‌های فردی و تیمی محمد صلاح بوده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا