خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آیا بهزیستی گوشی شنوا برای سمن‌ها است؟

«آزاده عباس زاده»، ضمن توضیح ماجرای شکستن قندان توسط معاون بهزیستی کل کشور در دفتر کارش، از نابسامانی در همکاری با ان‌جی‌اوها گلایه‌ کرد.

عباس زاده مدیر ان‌جی‌او «دیوار 47 سندرم داون» به خبرنگار انصاف نیوز گفت: بعد از 10 سال این اولین باری بود که از طرف بهزیستی به دفتر ما آمدند و ما منتظر بودیم تا مشکلاتمان را بشنوند، اما جلسه آن طور که باید پیش نرفت.

همچنین مادر یکی از کودکان سندرم داون در توضیح این ماجرا گفت: آقای دکتر نحوی نژاد با دوساعت تاخیر به دفتر آمد و بعد از آنکه آمد حدود هفت دقیقه هم زمان نبرد که با عصبانیت کیف خود را برداشتند واز دفتر رفتند، جالب آن که هنگام خروج آن قدر عصبی بودند متوجه قندان روی میز نشدند و آن را شکستند.

وی در ادامه اظهار کرد: به ما نگفتند برای چه موضوع به دفتر می‌آیند و بعد هم که آمدند نخواستند حرف‌های ما را بشنوند، ما اصلا متوجه دلیل حضورشان نشدیم، اگر برای شنیدن حرف‌های ما نیامدند پس هدفشان چه چیزی بوده و اگر برای شنیدن مشکلات پیش روی ما آمدند رفتار تندشان چه توجیهی دارد؟

مدیر ان‌جی‌او در آخر تاکید کرد: سازمان‌هایی که دغدغه‌هایی چون ما دارند، بابت فعالیت خود حقوق دریافت می‌کنند ولی ما بدون ذره‌ای منفعت مالی کنار کودکان هستیم ودر اکثر مواقع بیشتر از آنها خدمات ارائه می‌دهیم. امید داریم تا سطح همکاری در کشور با سمن‌ها و گروه‌های مردم نهاد بیشتر شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. مدیران در ایران فقط به فکر ارتقا پست و مقام و کسب ثروت هستند، مشکلات مردم برایشان مزاحمت ایجاد میکند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا