خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش پوچتینو به سرمربی‌گری تن هاخ

صحبت‌های زیادی درباره انتخاب تن هاخ به سرمربی‌گری منچستریونایتد شده است. واکنش پوچتینو یکی از گزینه‌های این پست در گذشته خبرساز شده است.

سران تیم منچستر یونایتد روز پنجشنبه با امضای قراردادی سه ساله، اریک تن هاخ را به‌عنوان سرمربی خود انتخاب کردند. رقیب اصلی او پیش از این انتصاب پوچتینو بود که سال پرچالشی را با پاری سن ژرمن گذارنده است.

اگرچه این سرمربی آرژانتینی تجربه کار در انگلستان را داشت اما در نهایت مدیران یونایتد تن هاخ را بر او ترجیح دادند.
به گزارش انصاف ورزشی و به نقل از خبرگزاری میرور پوچتینو نسبت به عدم انتخابش به عنوان سرمربی منچستریونایتد واکنش نشان داد و گفت: «در تمام طول دوران فوتبالم هرگز شایعات روی من تاثیری نداشته است. زمانی که هدایت ساوتهمپتون، تاتنهام و حالا پاری سن ژرمن را بر عهده داشتم، همیشه کاملا متعهد بودم. شایعات همیشه خواهند بود و لازم نیست به آنها توجه کنیم. ما می‌دانیم که آنها وجود دارند و به صورت روزانه تولید می شوند. مثل همیشه، ما روی کارمان در باشگاه متمرکز هستیم.«

این واکنش درحالی است که بسیاری از شایعات دیروز خبر از آن داده بودند که این سرمربی آرژانتینی نسبت به این موضوع ناراحت و متعجب است. با انتخاب تن هاخ باید ببینیم که آیا پوچتینو در تیم ثروتمند پاریسی خواهد ماند یا فارغ از همه شایعات او نهایتا از این تیم جدا خواهد شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا