خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ستاره الدحیل بازی با سپاهان را از دست داد

معز علی دیشب در بازی تیمش مقابل التعاون با گرفتن یک کارت زرد دیگر دو کارته شد. با این حساب، ستاره الدحیل بازی با سپاهان را از دست داد.

به گزارش انصاف ورزشی دیشب تیم الدحیل با پیروزی 4 بر 3 بر تیم التعاون عربستان در چارچوب مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، در گروه مرگ صدرنشین شد و صعود خود را قطعی کرد.

ستاره قطری الدحیل معز علی با زدن یک گل و ساختن موقعیت‌های زیادی برای هم تیمی‌هایش در طول بازی نقش پراهمیتی در پیروزی و تثبیت صدرنشینی الدحیل داشت. با اینحال او در دقیقه 88 از داور بازی یک کارت زرد گرفت و دو اخطاره شد. طبق قوانین لیگ قهرمانان آسیا بازیکن دو کارته از یک بازی تیمش محروم خواهد شد.

این خبری بسیار خوبی برای نماینده کشورمان است، چراکه این ستاره قطری بازی مقابل سپاهان را از دست خواهد داد. سپاهان هم اکنون با هفت امتیاز به دلیل تفاضل گل کمتر از التعاون عربستان در رده سوم قرار دارد. آن‌ها برای آنکه شانس صعود داشته باشند، باید الدحیل را ببرند و از آن طرف امید به نتیجه نگرفتن التعاون دربرابر پاختاکور ازبکستان داشته باشند.

نبود معز علی ستون اصلی خط حمله الدحیل، شانس سپاهان را برای پیروزی و جبران شکست یک بر صفر در بازی رفت بالا برده است. سپاهان بازی آخر خود را در روز سه شنبه انجام خواهد داد و پس از آن تکلیف صعود و یا ناکامی زودهنگام این تیم مشخص خواهد گردید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا