خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده بوستون سلتیکز بروکلین نتس پلی آف NBA

در یکی از جذاب‌ترین تقابل‌های پلی‌آف امشب سلتیکز و نتس پرستاره از ساعت 4 بامداد به مصاف هم می‌روند. برای پخش زنده بوستون سلتیکز بروکلین نتس با ما باشید.

دو تیم بوستون سلتیکز و بروکلین نتس امشب در سومین بازی پلی‌آف NBA از ساعت 4 بامداد یکشنبه 4 اردیبهشت 1401 به وقت ایران به مصاف هم می‌روند.

پخش زنده بسکتبال NBA

این سومین تقابل دو تیم است و هر دو تقابل پیشین را سلتیکز پرستاره با نتایج 114 بر 107 و 115 بر 114 پیروز شده است. باید دید در جدال امشب دورنت و یاران می‌توانند بر بوستون غلبه کنند؟

در طول فصل عادی NBA، نتس پرستاره که در ابتدا بازیکنانی چون دورنت، هاردن، اروینگ و شماری دیگر از چهره‌های سرشناس را در اختیار داشت برخلاف انتظارها اصلا خوب عمل نکرد و حتی در نهایت هاردن از تیم جدا شد و به سونی سیکسرز پیوست. نتس در نهایت و در پایان فصل عادی با 44 برد و 38 شکست در رده هفتم کنفرانس شرق قرار گرفت.

بوستون اما که رقابت‌ها را خوب شروع نکرده بود از مقطعی به ناگهان روند خوبی را آغاز کرد که در نهایت با 51 برد و 31 شکست به دوم شدن این تیم در کنفرانس غرب انجامید. برای پخش زنده بوستون سلتیکز بروکلین نتس 4 اردیبهشت 1401، در ساعت آغاز بازی از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده بازی سلتیکز و نتس 4 اردیبهشت

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا