خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ظرفیت آزادی برای فینال جام‌حذفی مشخص شد

دو تیم نساجی مازندران و آلومینیوم اراک در روز ۷ اردیبهشت در فینال جام حذفی ایران به مصاف هم خواهند رفت. حال مسئله ظرفیت آزادی برای فینال جام‌حذفی است.

جلسات مهم برای برگزاری دیدار نساجی – آلومینیوم اراک در استادیوم آزادی تهران یک شنبه در تهران با حضور مسئولان سیاسی و امنیتی برگزار می شود و نتایج آن اعلام خواهد شد.
به گزارش “ورزش سه”، با وجود اعلام سازمان لیگ مبنی بر اینکه دیدار نهایی جام حذفی بین تیم های آلومینیوم اراک و نساجی در استادیوم آزادی برگزار می شود روز گذشته هادی نصیری، دبیر کمیسیون ورزش شورای تأمین استان تهران گفت: «شورای تأمین استان تهران تاکنون جلسه‌‌ای در این خصوص نداشته و موافقتی برای زمان و مکان فینال این بازی صورت نگرفته است.جلسه شورای تأمین در این خصوص احتمالاً بعد از ایام تعطیل و یکشنبه یا دوشنبه برگزار خواهد شد و تا زمانی که شورای تأمین استان تهران موافقت خود را با برگزاری این بازی در زمان و مکان مطرح شده اعلام نکند، این خبر قطعی نیست.»

هم چنین موازات با این مصاحبه مدیر عامل باشگاه آلومینیوم اراک اعلام کرد، میزان ظرفیت آزادی برای فینال جام‌حذفی برای تماشاگران دو تیم در استادیوم آزادی، 12500 تماشاگر است و ممکن است با موافقت از سوی استانداری 5000 بلیط دیگر نیز برای تماشاگران دو تیم در نظر گرفته شود که در این صورت اگر همه بلیط‌ها از سوی تماشاگران تیم آلومینیوم اراک و نساجی خریداری شود، فینال جام حذفی در استادیوم آزادی در حضور 35 هزار تماشاگر برگزار می شود.

با وجود اینکه تماشاگران بیشتری به خصوص از سوی تیم نساجی مایل به خرید بلیط این بازی هستند بعید است در بازی نهایی شاهد حضور بیش از 35 هزار تماشاگر در استادیوم آزادی باشیم چرا که ظرفیت استادیوم آزادی ۷۸۱۱۶ نفر است و سازمان لیگ تنها این اجازه را دارد برای 30 درصد از ظرفیت استادیوم بلیط فروشی کند و اگر استانداری تهران با حضور 35 هزار نفری تماشاگر در بازی آلومینیوم – نساجی موافقت کند این بازی با حضور بیش از 30 درصد از ظرفیت استادیوم برای پذیرایی از تماشاگر برگزار می شود.

چهارشنبه شب با برگزاری دیدار بین تیم های آلومینیوم اراک و نساجی قهرمان فصل جاری جام حذفی باشگاه های کشور مشخص می شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. عزیزان و هواداران آلومینیوم اراک بیایید همگی باهم حمایتی جانانه و حضوری پر شور وحداکثری در فینال جام حذفی که توسط بازیکنان برایمان به ارمغان آورده شده در ورزشگاه آزادی حماسه ای جاودانه وبه یاد ماندنی رقم بزنیم وتیم را برای گرفتن جام تا حداکثر توان مورد تشویق بی امان قرار دهیم و به همه آنانی که الومینیوم را متهم به کم هواداری میکنند با حضوری شکوهمند و پرشور و میلیونی همه را شگفت زده نماییم در آزادی منتظر حضور گرمتان هستیم
    هوادران ایرالکو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا