خرید تور تابستان ایران بوم گردی

هشدار سردار حسن زاده به «دشمنان داخلی و خارجی خود فروخته و تفکرگران با افکار پوسیده»

ایسنا نوشت: سردار حسن‌زاده گفت: سپاه در هیچ زمان و مکانی محدود نخواهد شد، سپاه معادل ملت ایران و انقلاب اسلامی است و تحریم سپاه یعنی تحریم ملت ایران .

سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه محمد رسول‌الله تهران بزرگ در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران با گرامی‌داشت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و ۲ اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران به فرمان امام خمینی گفت: «۷۰ روز پس از پیروزی انقلاب اسلامی به فرمان رهبر کبیر انقلاب، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تشکیل می‌شود. سپاه از همان روزهای اول رسالت پاسداری از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب را بر عهده می‌گیرد و در همین راستا، سپاه در طول ۴۲ سال گذشته در دفاع از ارزش‌های انقلاب و ملت ایران شهیدان زیادی تقدیم اسلام و میهن اسلامی می‌کند.»

وی افزود: «سپاه پاسداران از همان روزهای اول در همه عرصه‌هایی که نیاز بوده با حضور پاسداران سلحشور خود حضور پیدا می‌کند و از انقلاب، نظام و ملت ایران دفاع می‌کند و این رسالت تا امروز نیز ادامه داشته و سپاه پاسداران روز به روز قدرتمندتر و عزتمندتر شده است و دفاع از ارزش‌های انقلاب را نیز در دستور کار خود قرار داده و قرار می‌دهد.»

پاسخ تند فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران به «عناصر داخلی خود فروخته و فرومایه»

حسن‌زاده گفت: «این روزها صحبت از محدود کردن سپاه پاسداران می‌شود. به تمام دشمنان و عناصر داخلی خود فروخته و فرومایه و کسانی که با تفکر پوسیده غرب‌گرایانه مطالبی را بیان می‌کنند می‌گویم سپاه در هیچ زمان و مکانی محدود نخواهد شد، سپاه معادل ملت ایران و انقلاب اسلامی است و تحریم سپاه یعنی تحریم ملت ایران و این تحریم تا به امروز جواب نداده و تحریم‌کننده است که بیش از همیشه منزوی است.»

فرمانده سپاه محمدرسول‌الله (ص) تهران بیان کرد:« امروز سپاه پاسداران بارها و بارها طعم شکست را در کام ضد انقلاب، نظام سلطه و رژیم صهیونیستی نشانده است و دشمن امت اسلامی بارها و بارها عظمت سپاه را تجربه کرده‌اند. امروز همه دنیا می‌دانند دشمنان ما نگران رویارویی با این قدرت هستند و دیگر نمی‌توانند حرکتی را علیه اسلام، جبهه مقاومت و انقلاب اسلامی انجام دهند و پاسخ سختی دریافت نکنند. آن‌ها می‌دانند در برابر هر اقدامی، سیلی سختی از ملت ایران و فرزندان ملت ایران و سپاه انقلاب اسلامی دریافت می‌کنند.»

وی خاطرنشان کرد: «امروز دشمنان از شنیدن نام سپاه به وحشت می‌افتند. سپاه با قدرت مردمیش خواب را از چشمان دشمنان زدوده است اما در مقابل مردم و مظلومین عالم در نهایت تواضع، خدمتگزار و خادم است. امروز نام و حضور سپاه پاسداران، این لشکر بزرگ الهی برای دشمنان تبدیل به نقطه یاس و ناامیدی و ترس و وحشت شده است اما برای همه ملت‌های مظلوم این نام آشنا نقطه امید و آرامش‌بخش است.»

حسن‌زاده در پایان گفت: «اگر کسی می‌خواهد عظمت سپاه را درک کند باید توجه کند به همان میزان که دشمنان انقلاب اسلامی بغض و کینه نسبت به سپاه دارند، سپاه عزتمند و قدرتمند است. به همان میزان که به عصبانیت دشمنان افزوده می‌شود سپاه نیز توانمندتر به مسیر خود ادامه خواهد داد.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. لطفا به فکر ملت باشید توی هر خونه چهار تا جوان باسواد، بی کار و خانه نشین وجود دارد که من هم یکی از اونها هستم (فوق لیسانس خانه نشین) لطفاً خواهشاً التماس میکنم به فکر من و امثال من هم باشید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا