خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پوچتینو برای موفقیت PSG مصمم است

با مساوی شدن بازی پاری سن ژرمن با لانس قهرمانی این تیم قطعی شد. اکنون به نظر می‌رسد پوچتینو سرمربی پاری سن ژرمن، تصمیمی برای جدایی از این تیم ندارد.

به گزارش انصاف ورزشی، تیم پرستاره پاری سن ژرمن شب گذشته توانست قهرمانی خود در لیگ فرانسه را قطعی نماید. آن‌ها دیشب در چارچوب رقابت‌های هفته سی و چهارم لیگ فرانسه به مصاف لانس رفتند و با وجود تساوی در برابر این تیم توانستند با همین یک امتیاز قهرمانی خود را مسجل کنند.

قهرمانی فرانسه برای مالکان ثروتمند PSG اصلا کافی نیست. آن‌ها برای قهرمان شدن در مسابقات لیگ قهرمان اروپا در طی چند سال اخیر ولخرجی‌های زیادی کردند. ‌آن‌ها ستاره‌های زیادی را جذب کردند و از طرف دیگر مطرح‌ترین مربیان حال حاضر جهان را به روی نیمکت خود آوردند.

پس از ناکامی توماس توخل در قهرمان کردن PSG در رقابت‌های اروپایی، آن‌ها به سراغ پوچتینو رفتند. اما او نیز فعلا نتوانسته به موفقیتی در این باب برسد.

پس از حذف ناباورانه PSG در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، شایعات زیادی درباره قطع همکاری با این مربی آرژانتینی مطرح شد. از آن طرف نیز پوچتینو را بسیاری گزینه اصلی هدایت منچستر یونایتد پس از ناکامی‌های متعدد این تیم به حساب می‌آوردند.

با انتخاب شدن تن هاخ به سرمربیگری منچستریونایتد، اکنون به نظر می‌رسد، پوچتینو دیگر پیشنهاد جدی از تیم‌های مطرح اروپایی نداشته باشد. از آن طرف نیز گویا پاری سن ژرمن نتواسته با گزینه اصلی خود برای جانشینی پوچتینو یعنی زیدان به توافق برسد.

همه این مسائل باعث شده که این مربی آرژانتینی مصمم‌تر از همیشه تلاش خود را برای موفقیت تیم پاریسی بکار برد. در همین راستا به نقل از ورزش سه، او دیشب پس از قطعی شدن قهرمانی تیمش گفت: «کسب یک عنوان قهرمانی دیگر برای همه مهم بود. از نظر شخصی، من اینجا بازی کردم، کاپیتان بودم و این که سومین جام قهرمانی را پس از کمتر از 18 ماه به دست آورم برایم اهمیت زیادی داشت. از این موضوع بسیار خوشحال هستم و امیدوارم که در آینده دستاوردهای بزرگتری با پی اس جی داشته باشم.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا