خرید تور تابستان ایران بوم گردی

رئیس صدا و سیما: مخاطبین تلویزیون کاهش یافته است

رییس صدا و سیما در دیداری که با هنرمندان داشت اعلام کرد همه ما در کاهش علاقه مخاطب به آثار تلویزیونی مقصریم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما، با جمعی از هنرمندان در مرکز همایش‌های بین المللی سازمان صداوسیما دیدار کرد.

پیمان جبلی در ابتدای این مراسم ضمن پذیرفتن کاهش مخاطبان صداوسیما گفت: «همه ما، چه شما به عنوان هنرمند، چه ما به عنوان مسئولین صداوسیما، باید از خودمان بپرسیم چرا احساس علاقه‌ای که مخاطب به هنرمندان و آثارشان داشت، کاهش یافته است؟ چرا بعضی آثار که در گذشته با هزینه‌های کمتر ساخته می‌شد، ماندگارترند؟ همه ما مقصریم و نمی‌توانیم خودمان را تبرئه کنیم.»

به گفته او، دغدغه برخی سازندگان، صرفا درصد مخاطب بوده و درباره محتوا، دغدغه‌ای نداشته‌اند. جبلی تکرار آثار بدون محتوا را به دادن پی در پی آب شور دریا به فردی تشنه تشبیه کرد.

او همچنین گفت: «برخی‌ گفته‌اند جبلی دستور توقف ساخت سریال‌ها را داده است تا بین ما و هنرمندان اختلاف بیندازند اما چنین چیزی نیست و من بارها با حضور در پشت صحنه سریال‌ها، بر این نکته تاکید کردم که قصد ما اصلاح محتوا و فرآیند تولید است و نه متوقف کردن آن‌ها.»

او ساخت کار پرهزینه را الزاما دلیل موفقیت یک اثر ندانست و گفت: «چه بسا کارهای ارزانی که به واسطه محتوا و قصه مناسب، تاثیر بیشتری می‌گذارند.»

او در پایان با ابراز امیدواری برای استمرار جلسات با هنرمندان، از ساخت شهرک سینمایی ویژه شهری، تجهیز و آماده سازی شهرک سینمایی غزالی و نظم و نسق دادن به نظام برآورد و پرداخت به برنامه سازان، خبر داد

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا