خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«تاکنون تمساحی در دریاچه چیتگر مشاهده نشده»

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی گفت: تاکنون تمساح یا حیوانی شبیه به آن در محیط پیرامونی دریاچه مشاهده نشده است.

سید جلال ملکی در گفت و گو با ایسنا در این باره اظهار کرد: در پی انتشار اخباری مبنی بر احتمال وجود تمساح در آب‌های دریاچه شهدای خیلج فارس در محدوده شمال غرب تهران در روزهای گذشته  تیم‌های آتش‌نشانی نسبت به گشت‌زنی در این محدوده اقدام کردند.

وی ادامه داد: تاکنون تمساح یا حیوانی شبیه به آن در محیط پیرامونی دریاچه مشاهده نشده است. در عین حال جلساتی در این خصوص با حضور همکاران آتش‌نشان، شهرداری منطقه، مسئولان دریاچه و افراد متخصص در این زمینه برگزار و مقرر شد از امروز عملیات گشت‌زنی و جستجوی آتش‌نشانان به صورت دقیق تر و کامل تر در دریاچه و محیط‌ پیرامونی آن دقیق‌تر از گذشته صورت گیرد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران با بیان اینکه جستجوها با حضور سه ایستگاه انجام خواهد گرفت گفت: آتش‌نشانان در محوطه پیرامونی دریاچه، محوطه ساحل، جنگل اطراف و همچنین با استفاده از قایق سطح آب را با دقت جستجو خواهند کرد، اگر موردی از چنین حیوانی مشاهده شود با مشورت با افراد متخصص که در این کارگروه حضور دارند، نسبت به مهار و صید آن اقدام خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه این اخبار به معنی تایید وجود چنین حیوانی نیست گفت: وظیفه ذاتی آتش‌نشانان دفاع از مال و جان شهروندان است.

انتهای پیام

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا