خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده لیورپول اورتون 4 اردیبهشت 1401

امروز در دربی مرسی‌ساید دو تیم لیورپول و اورتون در ورزشگاه آنفیلد به مصاف هم می‌روند. برای پخش زنده لیورپول اورتون 4 اردیبهشت 1401 با ما باشید.

شاگردان یورگن کلوپ این روزها روند خیلی خوبی دارند و در رقابت سنگینی با من سیتی برای کسب عنوان قهرمانی لیگ هستند. آن‌ها امروز در یک بازی به ظاهر دشوار باید به مصاف تیم همشهری و رقیب سنتی و دیرینه خود یعنی اورتون بروند که اصلا حال و روز خوشی ندارد.

پخش زنده لیورپول اورتون 4 اردیبهشت 1401

لیورپول در حال حاضر با یک بازی کمتر و با 76 امتیاز در تعقیب منچسترسیتی 80 امتیازی است و اگر بخواهد حداقل اختلاف با سیتیزن‌ها را حفظ کند ناگزیر به کسب 3 امتیاز دربی مرسی‌ساید است. لک‌لک‌ها در 5 بازی آخر خود 3 برد و 2 تساوی کسب کرده و همچنان در کورس رقابت قهرمانی است.

از سوی دیگر تافی‌ها که فصل را با سرمربی‌گری رافا بنیتز آغاز کردند بعد از نتایج ضعیف سرمربی معروف اسپانیایی او را اخراج کردند و فرانک لمپارد را به عنوان سرمربی جدید برگزیدند.

با وجود مهره‌های خوبی که لمپارد و بنیتز در ترکیب اورتون در دسترس داشتند، تیم دوم بندر مرسی‌ساید هرگز خوب عمل نکرده و حالا تحت هدایت لمپارد آنقدر بد نتیجه گرفته که حتی یکی از کاندیداهای سقوط به چمپیونشیپ محسوب می‌شود. تافی‌ها برای بقا در جزیره باید به هر نحوی که شده از لیورپول امتیاز بگیرند و این ماموریت دشواری به نظر می‌رسد.

اورتون در 5 بازی آخر خود 3 شکست، 1 تساوی و البته 1 پیروزی عجیب و غیر قابل انتظار برابر من یونایتد کسب کرده است. در 5 تقابل رودروی دو تیم در دربی مرسی‌ساید هم 3 پیروزی برای لیورپول و دو تساوی ثبت شده است. برای پخش زنده فوتبال لیورپول و اورتون 4 اردیبهشت 1401 از لینک‌ زیر استفاده کنید:

پخش زنده بازی لیورپول اورتون 4 اردیبهشت 1401

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا