خرید تور تابستان ایران بوم گردی

فینال جام حذفی با تماشاگر شد؛ جوسازی سرگرمی جدید مسئولان!

حواشی مربوط به محل و نحوه برگزاری فینال جام حذفی با محوریت مسئولان برگزاری همچنان ادامه دارد. جدیدترین خبر اما خوشایند است، فینال جام حذفی با تماشاگر شد!

به گزارش انصاف ورزشی، در شرایطی که در چند روز اخیر اخبار کاملا ضد و نقیضی درباره نحوه، زمان و محل برگزاری فینال جام حذفی بین دو تیم نساجی مازندران و آلومینیوم اراک منتشر شده است، در جدیدترین خبر اعلام شده که فینال جام حذفی با تماشاگر برگزار می‌شود.

وضعیت تصمیم‌گیری درباره شرایط برگزاری این مسابقه ساده فوتبال آنقدر در چند روز گذشته با هرج و مرج همراه بوده که به نظر می‌رسد مسئولان به هیچ‌وجه انتظار صعود دو تیم شهرستانی به فینال را نداشتند و برای برگزاری فینالی باشکوه با حضور غول‌های تهرانی برنامه‌ریزی کرده بودند! گویی تیم‌های شهرستانی و هوادارانشان هیچ محلی از اعراب ندارند و در هر زمانی می‌توان به هر نحوی برا‌ی‌شان تصمیم گرفت.

در شرایطی که قرار بود مسابقه در تبریز برگزار شود، با اعتراض دو باشگاه و در راستای سهولت رفت و آمد تماشاگران دو تیم بود که اساسا مسئله برگزاری فینال جام حذفی در آزادی مورد موافقت قرار گرفت. اما خبری که دیروز مبنی بر برگزاری فینال جام حذفی بدون تماشاگر مخابره شد به ناگاه همه طرفداران دو تیم را غافلگیر کرد. دو تیمی که اتفاقا نشان‌ داده‌اند طرفداران پرشوری دارند که برای تیم‌شان حاضر به سفر به هر مقصدی هستند.

حواشی پدید آمده در 24 ساعت اخیر در مورد مسئله برگزاری فینال بدون تماشاگر سبب شد تا نهایتا مدیرکل حراست ورزش و جوانان اعلام کند که بازی دو تیم نساجی و آلومینیوم در ورزشگاه آزادی با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

به نقل از ورزش سه، مجید شهیدی، مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه فوتبال برتر خبر از برگزاری فینال جام حذفی در ورزشگاه آزادی با حضور تماشاگران داد و اعلام کرد تعداد دقیق هواداران حاضر در فینال جام حذفی، صبح روز سه‌شنبه مشخص خواهد شد.

در جلسه صبح دیروز دوشنبه شورای تامین استان تهران اعلام شد بازی فینال جام حذفی یا بیرون از تهران باید برگزار شود یا بدون حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی خواهد بود.

با وجود اینکه شورای تامین استان تهران هنوز موضع رسمی خود را برای برگزاری بازی در تهران و همچنین بازی در حضور هواداران اعلام نکرده و به جمع‌بندی لازم برای این موضوع نرسیده است، اما مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان خبر از حضور تماشاگران در مسابقه آلومینیوم نساجی داد.

حال باید دید صبح امروز سه‌شنبه شورای تامین استان تهران چه تصمیم‌گیری در این خصوص خواهد داشت و در صورتی که راضی به حضور هواداران در بازی فینال شود، مجوز حضور چه تعداد تماشاگر را صادر می‌کند.

به‌روزرسانی ساعت 19:00

به نقل از ورزش سه و برخی دیگر از رسانه‌ها، هم اکنون بلیت فروشی دیدار فینال جام حذفی فوتبال ایران از طریق سامانه فوتبال تیکت آغاز شده است. بنابر اعلام مسئولین ظرفیت تماشاگران هر یک از دو تیم، 17 هزار و 500 نفر خواهد بود. بر این اساس ظرفیت ورزشگاه آزادی در دیدار فینال جام حذفی 35 هزار نفر خواهد بود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا