خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سخنگوی شورای نگهبان: جو سازی ممنوع

سخنگوی شورای نگهبان بر تأثیرناپذیری این شورا از جو سازی های رسانه ای تأکید کرد و توصیه هایی را به موافقان و مخالفان کاندیداهای خبرگان برای حفظ شأن آنها داشت.
نجات الله ابراهیمیان در گفت و گو با جماران، در پاسخ به سوالی در مورد جوسازی برخی رسانه ها برای تأیید و ردصلاحیت کاندیدها با بیان اینکه ما فقط به قانون توجه می کنیم و وظیفه مان را بر اساس قانون انجام می دهیم اظهار کرد: اگر قرار باشد ما تابع روزنامه ها و جوّ باشیم، از وظایف قانونی مان باز می مانیم.

وی در عین حال افزود: در شأن شورای نگهبان هم نیست که توجهش به فضاسازی های مختلف باشد یا بر اساس آن بخواهد عمل کند.

سخنگوی شورای نگهبان یادآور شد: اعضای شورای نگهبان افرادی ملتزم به شرع و قانون اساسی هستند و بر اساس شرع، قانون اساسی و قوانین عادی اتخاذ تصمیم خواهند کرد.

ابراهیمیان در پاسخ به سوال دیگری در مورد فضای رسانه ای ایجاد شده در روزهای اخیر حول محور برخی کاندیداها، گفت: این ناشی از جو زدگی است که متأسفانه از خصلت های ما و رسانه هاست؛ در حالی که بهتر است شأن کاندیداهای خبرگان را حفظ کنیم؛ نه آن نحوی که آقایان انجام دادند.

وی یادآور شد: خیلی از شخصیت های شناخته شده نامزد خبرگان اصلا اظهارنظری در مورد خبرگان نکردند، اما ما می بینیم که برخی روزنامه ها گاهی در مورد رد یا تأیید آنها بلوایی به پا می کنند که آنها را در حد یک شخصیت سیاسی عادی پایین می آورند؛ در حالی که آنها از علمای دین و فضلا هستند.

سخنگوی شورای نگهبان به موافقان و مخالفان کاندیداهای خبرگان توصیه کرد شأن آنها را رعایت کنند.

 
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا