خرید تور تابستان ایران بوم گردی

انتقال مهدی ترابی به شارلوآ عملی می‌شود؟

شایعه انتقال مهدی ترابی به شارلوآ برای پرسپولیسی‌ها خبر تلخی است. هواداران پرسپولیس نگران وضعیت ترابی هستند در حالی که هیئت مدیره هنوز اعلام موضع نکرده است.

به گزارش سایت خبر ورزشی احتمال دارد مهدی ترابی ستاره این روزهای باشگاه پرسپولیس فصل بعد در بلژیک و در کنار دوست خود توپ بزند.

رابطه علی‌قلی‌زاده و مهدی ترابی مربوط به چند سال گذشته نبوده و این دو از سالها قبل دوستی دیرینه و رفت‌وآمد خانوادگی دارند. به نظر می‌رسد علی‌قلی زاده در تلاش است تا انتقال مهدی ترابی به شارلوآ عملی شود.

مهدی ترابی که قراردادش در انتهای فصل با پرسپولیس به اتمام خواهد رسید در حالی رویای بازی در اروپا را در سر می‌پروراند که این روزها در تیم ملی نیز نیمکت نشین است. به نظر می‌رسد ترابی در صورت عملی شدن این تصمیم به دنبال تغییر در روحیه خود باشد تا بتواند ارزش‌های فنی خود را به سرمربی تیم‌ ملی اثبات کند.

اگرچه ترابی در اخرین اظهارنظرهای خود تاکید داشته است که اولویت او پرسپولیس است اما به نظر می‌رسد او برای ماندن در پرسپولیس شرط‌هایی دارد. پیش از این نیز شایعاتی مبنی برا پیشنهاد تیم‌های اماراتی به مهدی ترابی مطرح شده بود که از سوی باشگاه پرسپولیس و خود مهدی ترابی رد شد. ترابی سابقه حضور در تیم‌های حوزه خلیج فارس را دارد اما به هیچ وجه از آن دوران خاطره‌ای خوشی برای او نمانده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا