خرید تور تابستان ایران بوم گردی

قهرمانی آندری روبلف در رقابت‌ های بلگراد ؛ یک روس مانع از قهرمانی جوکو در خانه!

قهرمانی آندری روبلف در رقابت‌ های بلگراد با پیروزی دربرابر مرد یک تنیس جهان اتفاق افتاد. روبلف توانست جوکوویچ را در خانه شکست دهد.

به نقل از تنیسفا، آندری روبلف در فینال رقابت‌های تنیس ۲۵۰ امتیازی بلگراد توانست با نتیجه ۲ بر یک از سد مرد شماره یک تنیس جهان عبور کندو جام قهرمانی این مسابقات را بالای سر برد.

مرد هشتم تنیس جهان در این دیدار موفق شد در سه ست و با نتایج ۶-۲ ۶-۷ ۶-۰ بر حریف نامدارش غلبه کند و به یازدهمین قهرمانی دوران حرفه‌ی خود برسد‌.

روبلف ست اول را به‌ راحتی با نتیجه ۶-۲ حریف خود را شکست داد. در ست دوم روند بازی تغییر کرد و جوکوویچ که به مراتب نمایش بهتری از ست قبلی داشت، توانست با کمی شانس در تایبریک به پیروزی برسد تا ست سوم سرنوشت قهرمان را مشخص کند.

در ست سوم باز دیگر جوکوویچ کم آورد، چراکه آثار خستگی دیدارهای سه سته قبلی در بازی او کاملا نمایان بود. در نهایت او با نتیجه ۶-۰ شکست خورد تا نتواند برای سومین بار در زادگاهش به قهرمانی برسد. بعد از مسابقات مارسی و دبی این سومین قهرمانی روبلف در سال ۲۰۲۲ بود

با پیروزی برابر جوکوویچ، روبلف اکنون توانسته هر سه غول دنیای تنیس را شکست دهد؛ او سال ۲۰۱۹ در سینسیناتی موفق به شکست راجر فدرر شد و پارسال نیز در مونته کارلو رافائل نادال را مغلوب کرد. روبلف هم‌چنین برای اولین بار در دوران حرفه‌ای خود توانست در برابر صدرنشین رده‌بندی جهانی به پیروزی برسد.

این بازیکن ۲۴ ساله در مراسم اهدای جام ضمن تمجید از حریف پرآوازه خود گفت: «مسابقه دادن با تو برای دومین بار برایم اهمیت زیادی داشت. امیدوارم در آینده نبردهای بیشتری داشته باشیم. حضور در بلگراد لذت بخش است. شهر بسیار خوبی است. از تمامی تماشاگران بابت حمایت از من در طول این هفته تشکر می‌کنم.»

این قهرمانی آندری روبلف در رقابت‌ های بلگراد اکنون نام و آوازه او را بیش از پیش در جهان تنیس مطرح خواهد کرد

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا