خرید تور تابستان ایران بوم گردی

کارلوس آلکاراس قهرمان رقابت های 500 امتیازی بارسلونا شد

پدیده 18 ساله تنیس جهان، کارلوس آلکارس توانست در رقابت های 500 امتیازی بارسلونا قهرمان شود. اکنون این تنیسور جهان در بین ده مرد برتر تنیس جهان قرار دارد.

به نقل از وب سایت تنیسفا،روز یکشنبه کارلوس آلکاراس در دیدار فینال رقابت‌های تنیس ۵۰۰ امتیازی بارسلونا موفق شد پابلو کارنیو بوستا شکست دهد و عنوان قهرمانی در این رقابت‌ها را ازان خود سازد.

آلکاراس که به فاصله نزدیک در مرحله نیمه‌نهایی نبرد سنگینی را مقابل الکس د مینور انجام داده بود، در دیدار فینال اثری از خستگی خود نشان نداد و به راحتی توانست هم وطن خود را شکست دهد تا چهارمین جام دوران حرفه‌ای خود را فتح کند. 

او ست‌های این دیدار را با نتایج ۶-۳ و ۶-۲ به سود خود پایان داد‌.

قهرمانی در بارسلونا نام آلکاراس را در کنار بزرگان تنیس اسپانیا چون رافائل نادال، کارلوس مویا و خوان کارلوس فررو (مربی آلکاراس) قرار داد که در گذشته موفق به فتح این مسابقات شده‌اند. 

کارلوس آلکارس در همین باره گفت: «این قهرمانی ارزش زیادی برای من دارد. از کودکی مسابقات بارسلونا را تماشا می‌کردم و همیشه آرزو داشتم روزی در اینجا بازی کنم و البته قهرمان بشوم… بسیار خوشحالم که توانستم نام خود را به فهرست قهرمانان اسپانیایی اضافه کنم.»

پس از رقابت‌های ریو و مایمی این سومین قهرمانی آلکاراس در سال ۲۰۲۲ بود؛ ستاره اسپانیایی در فصل جاری ۲۳ پیروزی به دست آورده و تنها در ۳ مسابقه (مقابل برتینی، نادال، کوردا) شکست خورده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا