خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حکم پرونده‌ی امیرحسین مرادی و علی یونسی صادر شد

حکم دادگاه امیرحسین مرادی و علی یونسی، دو دانشجوی دانشگاه صنعتی شریف اعلام شد.

به‌گزارش انصاف نیوز، بر اساس آنچه خبرگزاری اصولگرای تسنیم اعلام کرده این دو دانشجو به «افساد فی‌الارض، اجتماع و تبانی علیه نظام و تبلیغ علیه نظام» متهم بوده و «با رأفت اسلامی» به شانزده سال محکوم شده‌اند.

متن خبر منتشر شده در این خبرگزاری را در ادامه می‌خوانید:

«صبح امروز حکم بدوی دو نفر از مجرمین امنیتی صادر و به آنها ابلاغ شد؛ حکم به ۱۶ سال حبس برای آنها صادر شده است؛ این دو مجرم فروردین ۱۳۹۸ حین انجام عملیات تروریستی در داخل کشور دستگیر شده بودند.

«ع.ی» و «ا.م» دو نفر از مرتبطین با گروهک منافقین هستند که فروردین 1398 حین انجام عملیات تروریستی در داخل کشور دستگیر شده بودند.

این افراد علاوه بر این، در چند مورد دیگر نیز در نقاط مختلف تهران دست به عملیات تروریستی با هدایت منافقین زده بودند.

دادگاه بدوی با بررسی پرونده این دو نفر با جرائمی چون افساد فی‌الارض، اجتماع و تبانی علیه نظام و تبلیغ علیه نظام، نهایتا با رأفت اسلامی حکم به 16 سال حبس برای آنها داده است».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. این دو از نخبگان ملی رشته برق وکامپیوتر دانشگاه شریف هستند. گیرم بنا به هیجان جوانی در اعتراضی شرکت کردند . قوه قضائیه با دزدان بیت المال اینگونه برخورد نمیکند. دو جوان تروریست نیستند دارنده مدال طلای جهانی و از افتخارات ملت هستند. حجت بر نویسنده و ناشر این خبر تمام است. چوب خدا صدا ندارد … هزار درد بی درمان در انتظار ظالمین و کذاب است. بردن نام این دو جوان نخبه معصوم به عناوین جعلی ظلم محض است. کاش قوه قضائیه و شورای عالی امنیت ملی ذره ای با مدیران رانتی بی سواد بی تعهد برخورد می‌کرد. مدیرانیکه علنا امنیت ملی را با دزدی و غارت به خطر انداخته اند.
    سرطان خانواده منبع مشخص دارد.

  2. بنا به تعاریف امنیت ملی ؛ به نظر شما تازه جوانان نخبه ساله 19 که بر اثر هیجان جوانی در تجمعی شرکت کرده باشد مخل امنیت ملی هستند یا مسئولینی که اعتماد ملی را با گفتارو کردارشان سلب کرده اند؟

  3. اتهام ثابت نشده رو حکم الکی میبرند قالیباف با اون همه جرم ثابت شده و رسوایی های پی در پی رییس مجلس میشه اسم این مملکت رو چی باید گذاشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا