خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بیرانوند در پرسپولیس ؛ عملیات غیرممکن ؟

حضور بیرانوند در پرسپولیس مطمئنا هواداران سرخ‌های پایتخت را خوشحال می‌کند اما به نظر این انتقال دشوار و دارای پیچیدگی‌های فراوانی است.

به گزارش تسنیم پرسپولیس برای تقویت دروازه خود به دنبال علیرضا بیرانوند است. در حالی پرسپولیسی‌ها به دنبال جذب این گلر ملی پوش و حضور بیرانوند در پرسپولیس هستند که وضعیت این بازیکن به شدت پیچیده است.

بیرانوند در حال حاضر به طور قرضی در تیم فوتبال بوآویشتای پرتغال بازی می‌کند و در انتهای فصل باید برای مذاکره به باشگاه خود یعنی آنتورپ به بلژیک باز گردد‌.

حضور بیرانوند در پرسپولیس به این علت ماموریت غیرممکن به نظر می‌رسد چون بیرانوند با این باشگاه بلژیکی یک فصل دیگر قرارداد دارد و بند آزادسازی این دروازه‌بان هم حدود 800 هزار تا یک‌ میلیون یوروست.

بدون تردید پرسپولیس نمی‌تواند برای جذب بیرانوند 24 تا 30 میلیارد تومان فقط برای گرفتن رضایت‌نامه هزینه کند و در واقع جذب این بازیکن یک چالش بزرگ برای باشگاه پرسپولیس خواهد بود.

با این حال پرسپولیس امیدوار است که بیرانوند خودش با مسئولان آنتورپ مذاکره کند و بتواند رضایت‌نامه‌اش را دریافت کند تا حداقل به‌عنوان بازیکن آزاد بیرانوند را به‌خدمت بگیرد، موضوعی که چندان آسان به‌نظر نمی‌رسد.

در هر صورت به نظر می‌رسد یحیی گل‌محمدی به مسئولان باشگاه اعلام کرده است که در فصل جدید حتما باید یک دروازه‌بان برای پرسپولیس جذب شود.

بدون شک اولویت یحیی هم حضور بیرانوند در پرسپولیس است اما با توجه به توضیحات گفته شده این امر تقریبا غیرممکن به نظر می‌رسد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا