خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دلیل کنار گذاشتن قائدی و نوراللهی چیست؟

به دو لژیونر کشورمان در تیم شباب الاهلی کمتر بازی رسیده است. اکنون به نظر دلیل کنار گذاشتن قائدی و نوراللهی مشخص گردیده است.

مهدی قائدی و احمد نوراللهی دو بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس در دو بازی اخیر تیمشان در لیگ قهرمانان آسیا از لیست تیم شباب الاهلی خط خورده‌اند.

هر دوی این بازیکن‌ها در ابتدای فصل با جنجال‌های بسیاری راهی لیگ امارات شدند. قائدی و نوراللهی پیش از پیوستن به شباب الاهلی جزوه ستاره‌های تیم‌هایشان محسوب می‌شدند و رفتن آن‌ها لطمه زیادی به پرسپولیس و استقلال زد.

بسیاری دلیل این دو انتقال را صرفا مسائل مالی به حساب آوردند و هواداران دو تیم پرطرفدار پایتخت نیز رفتن آن‌ها را مورد شماتت قرار دادند.

هیچکدام از این دو بازیکن حداقل تاکنون نتوانستند درخشش‌های پیشین خود را تکرار کنند و حتی زمزمه‌های جدایی زودهنگام آن‌ها به گوش می‌رسد.هر دوی آن‌ها اکنون از لیست تیم شباب الاهی خط خوردند و حتی احتمالا روی نیکمت این تیم هم در بازی پیشرو لیگ قهرمانان آسیا حضور نخواهند داشت.

اکنون دلیل کنار گذاشتن قائدی و نوراللهی مشخص شده است. به گزارش نشریه «الاتحاد» امارات و به نقل از وب‌سایت فارس مهدی علی سرمربی شباب الاهلی به دلیل درخشش عمر عبدالرحمن ستاره اماراتی در ترکیب تیم و درخشش کارتابیا هافبک آرژانتینی که 5 گل تا اینجای رقابت‌ها به ثمر رسانده و درخشش اولسن نروژی در خط حمله ترجیح داده از این بازیکنان در ترکیب اصلی استفاده کند.

درخشش عمر عبدالرحمن و کارتابیا در خط میانی باعث شده تا نوراللهی جایی در خط میانی نداشته باشد و در خط حمله نیز توماس اولسن باعث شده تا قائدی جایی در خط حمله تیم نداشته باشد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا