خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده بسکتبال بوستون سلتیکس بروکلین نتس پلی‌آف NBA

دو تیم سلتیکس و نتس امشب در چهارمین دیدار پلی‌آف به مصاف هم می‌روند. برای پخش زنده بسکتبال بوستون سلتیکس بروکلین نتس با ما باشید.

این چهارمین تقابل دو تیم در مرحله پلی‌اف است و با توجه سه پیروزی پیشین بوستون سلتیکس بر نتس، بازی امشب ممکن است بازی پایانی دو تیم در این مرحله باشد.

پخش زنده بسکتبال NBA

آیا باید به همین زودی با کوین دورانت دوست‌داشتنی خداحافظی کنیم؟ بروکلین نتس که فصل را با یک دو جین ستاره نام آشنا آغاز کرد نتوانست در حد انتظارات ظاهر شود و در پایان فصل عادی NBA نهایتا در کنفرانس شرق هفتم شد!

البته حتی همین نتیجه هم تا حدی مدیون درخشش دورنت و دیگر ستارگان نام‌آشنای بروکلین بود و شاید اگر دورنت نبود حتی هفتم شدن و حضور در پلی‌آف هم برای بروکلین میسر نبود.

از سوی دیگر بوستون سلتیکس در پایان فصل عادی رقابت‌های لیگ بسکتبال NBA با 51 برد و 31 شکست دوم شد تا به سادگی بعد از میامی هیت به پلی‌آف برسد.

سه دیدار پیشین دو تیم در این مرحله با نتایج 109 بر 103، 114 بر 107 و 115 بر 114 به پایان رسید و پیروزی بوستون در بازی امشب می‌تواند پایانی بر رقابت دو تیم در این مرحله باشد. برای پخش زنده بسکتبال بوستون سلتیکس بروکلین نتس در ساعت شروع بازی که 3:30 بامداد 6 اردیبهشت 1401 به وقت ایران است از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده بسکتبال سلتیکس و نتس 6 اردیبهشت 1401

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا