خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده سپاهان الدحیل 6 اردیبهشت 1401

سپاهان و الدحیل در آخرین دیدار دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا امشب به مصاف هم می‌روند. برای پخش زنده سپاهان الدحیل 6 اردیبهشت 1401 با ما باشید.

دو تیم سپاهان اصفهان و الدحیل قطر امشب از ساعت 21:45 به وقت ایران در یکی از مهمترین و حساس‌ترین رقابت‌های گروه D لیگ قهرمانان آسیا و در ورزشگاه ملک عبدالله بن عبدالعزیز به مصاف هم می‌روند.

پخش زنده سپاهان الدحیل 6 اردیبهشت 1401

نماینده هفت امتیازی ایران که در گروه در جای سوم قرار گرفته امشب میهمان الدحیل صدرنشین است که در بازی رفت با نتیجه 1 بر 0 بر زردپوشان پیروز شد.

الدحیل تا اینجای کار تنها مقابل التعاون شکست خورده و 4 بازی دیگر خود را با پیروزی پشت سر گذشته و صعود خود را قطعی کرده است. بحث فعلی اما جدال میان سپاهان ایران و التعاون عربستان برای صعود است که کمی پیچیده شده. سپاهان 7 امتیاز حاصل از دو پیروزی برابر پاختاکور نماینده ازبکستان و یک تساوی برابر التعاون دارد.

بدشانسی سپاهان بی‌تردید مربوط به باختن بازی مقابل الدحیل است که در آن موقعیت‌های فراوانی را از دست داد و سپس در دو بازی مقابل التعاون هم زردپوشان اصلا نتوانستند بازی خوبی به نمایش بگذارند.

دو تیم سپاهان و الدحیل پیش از جدال‌های امسال‌شان، دوبار در سال 2012 در لیگ قهرمانان در دور گروهی به مصاف هم رفتند که آنجا سهم هر تیم یک پیروزی بود. طوفان زرد آسیا اگر قصد حضور در مرحله بعد را دارد ضمن پیروزی بر الدحیل باید به نتیجه بازی التعاون و پاختاکور امیدوار باشد که در هر شرایطی التعاون پیروز میدان نباشد. در هرحال برای پخش زنده بازی سپاهان الدحیل 6 اردیبهشت 1401 از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده بازی سپاهان و الدحیل 6 اردیبهشت 1401 از شبکه ورزش

پخش زنده فوتبال سپاهان و الدحیل 6 اردیبهشت 1401 از SportKlub

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا