خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بهرام افشاری به استقلال پیوست !

بهرام افشاری به استقلال پیوست ؛ شاید این توضیح سرگرم‌کننده‌ای برای حضور بازیگر محبوب سینما در جمع شاگردان نکونام و پا به توپ شدنش در تمرین این تیم باشد.

به گزارش انصاف ورزشی، در حالی که باشگاه استقلال تهران در شرایط بدی از نظر مالی و فعالیت در فصل نقل و انتقالات قرار دارد روز گذشته تمرین این تیم یک مهمان ویژه و جذاب داشت.

بازیگر محبوب و جوان سینما و تلویزیون که علاقه‌ی خاصی به باشگاه استقلال تهران دارد نه تنها در تمرین دیروز آبی‌ها حضور پیدا کرد بلکه با لباس این تیم پا به توپ شد و در تمرین این تیم بازیکنان را همراهی کرد.

بهرام افشاری به استقلال پیوست !
بهرام افشاری به استقلال پیوست !

افشاری که متولد 1366 در همدان است با بازی در فصل‌های مختلف سریال پایتخت در دو نقش به شهرت رسید و در سال‌های اخیر کارهای پرفروشی را بر پرده نقره‌ای سینما به عنوان بازیگر تجربه کرده است از جمله فیلم فسیل که حالا عنوان پرفروش ترین فیلم سینمای ایران را یدک می‌کشد.

افشاری که همواره از علاقه خود به استقلال و فوتبال و البته سبقه خود در این ورزش و البته والیبال صحبت کرده است در نقش بهتاش فریبا (فرزند بهبود فریبا و فهیمه معمولی) در سریال پایتخت در یکی از فصل‌ها حتی به صورت نمایشی به باشگاه نساجی پیوست و در برابر پرسپولیس نیز بازی کرد.

بهرام افشاری به استقلال پیوست !
(بهرام افشاری در کنار الناز حبیبی در نمایی از فیلم فسیل)
بهرام افشاری به استقلال پیوست !

نکته جالب در خصوص نقش او در پایتخت اسم وی بود که به نوعی یک شوخی با نام اسطوره باشگاه استقلال و بازیکن تیم ملی ایران در جام جهانی 1978 «بهتاش فریبا» بود.

به هرروی حضور افشاری بازیگر بلندقد سینمای ایران در تمرین استقلال شاید از معدود نکات مثبت و سرگرم‌کننده این روزهای اطراف اردوگاه آبی باشد و برای مدت کوتاهی لبخند را به هواداران آبی هدیه کند.

بهرام افشاری به استقلال پیوست !
بهرام افشاری به استقلال پیوست !

جواد نکونام که هنوز فصل شروع نشده با مشکلات عدیده‌ای مواجه شده بدون شک فصلی سخت را در لیگ برتر فوتبال ایران خواهد داشت.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا