خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده پاختاکور التعاون 7 اردیبهشت 1401

پاختاکور و التعاون امروز در آخرین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم می‌روند. برای پخش زنده پاختاکور التعاون 7 اردیبهشت 1401 با ما باشید.

دو تیم پاختاکور و التعاون در دیداری سرنوشت‌ساز برای نماینده ایران، سپاهان اصفهان، از ساعت 00:45 هفتم اردیبهشت ماه 1401 به مصاف هم می‌روند. باید دید آیا پاختاکور که تنها 3 امتیاز خود در این مسابقات را از همین التعاون در دیدار رفت گرفته، می‌تواند طرفداران سپاهان را خوشحال کند؟

پخش زنده پاختاکور التعاون 7 اردیبهشت 1401

در شرایطی که سپاهان از ساعت 21:45 امشب 6 اردیبهشت به مصاف الدحیل می‌رود نیم‌نگاهی هم به نتیجه دیدار پاختاکور با التعاون دارد که حدود 4 ساعت بعد برگزار می‌شود. البته این دیدار و نتیجه آن در صورتی حائز اهمیت است که سپاهان خود بتواند هر سه امتیاز دیدار با الدحیل را کسب کند.

التعاون خود برای صعود می‌جنگد و گرچه مانند سپاهان 7 امتیازی است اما اولویت صعود با التعاون است. عربستانی‌ها در این رقابت‌ها و در 5 بازی گذشته تنها دو شکست تجربه کرده‌اند که یکی از آن‌ها برابر همین پاختاکور و دیگری برابر الدحیل حالا صدرنشین بوده است.

از سوی دیگر نماینده ازبکستان اصلا حال و روز خوشی ندارد و اساسا شاید انگیزه‌ای برای جنگیدن هم نداشته باشد. آن‌ها با وجود دو شکست برابر الدحیل و سپاهان در دو بازی رفت و برگشت، در دیدار رفت برابر التعاون پیروز شدند و حالا امید سپاهانی‌ها به پاختاکور است. برای پخش زنده بازی پاختاکور التعاون 7 اردیبهشت 1401 در ساعت آغاز بازی از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال پاختاکور التعاون 7 اردیبهشت 1401

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا