خرید تور تابستان ایران بوم گردی

کنفرانس خبری پپ گواردیولا پیش از دیدار منچسترسیتی و رئال مادرید

کنفرانس خبری پپ گواردیولا پیش از دیدار منچسترسیتی و رئال مادرید برگزار شد و وی خودباوری را عامل اصلی موفقیت احتمالی تیمش در این بازی عنوان کرد.

به گزارش انصاف ورزشی شب گذشته کنفرانس خبری پپ گواردیولا برگزار شد و این مربی اسپانیایی با اشاره به پیروزی دو فصل پیش مقابل رئال مادرید، بیان داشت که برای پیروزی، سیتی باید خودش باشد. این دیدار امشب و از ساعت ۲۳:۳۰ در ورزشگاه اتحاد منچستر برگزار خواهد شد

به گزارش فوتبالی و به نقل از سایت گل، گواردیولا در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: «گوش کنید، در این رقابت‌ها قبلا رئال مادرید را پشت سر گذاشتیم، اما آن دو بازی بسیار سخت بود. ما در بعضی از سال‌ها، نمی‌توانستیم از مرحله یک چهارم بالاتر برویم. حقیقت این است که در دهه گذشته همیشه برای چمپیونز لیگ جنگیده‌ایم. حضور داشتن در یک پروسه حس خوبی دارد. من همیشه این احساس را در بارسلونا و بایرن مونیخ داشته‌ام. بودن در جمع چهار تیم برتر، به ما اعتماد به نفس بیشتری می‌دهد.»

«در مقابل رئال مادرید باید خودمان باشیم و بجنگیم. نیاز داریم دو بازی بی نظیر به نمایش بگذاریم تا به فینال برسیم و امیدوارم بتوانیم این هدف را به حقیقت تبدیل کنیم.»

شما می‌توانید پخش زنده بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا را امشب از ساعت 23:30 به وقت ایران با پخش اختصاصی انصاف ورزشی، بدون محدودیت و با گزارش خارجی ببینید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا