خرید تور تابستان ایران بوم گردی

موسوی خوئینی ها: تهران را هر سال آبادتر از سال‌ قبل دیده‌ام

آیت الله «سیدمحمد موسوی خوئینی ها» در یادداشتی تلگرامی خطاب به «شهردار محترمِ کلان‌شهر تهران، جناب آقای دکتر محمدعلی نجفی» نوشت:

با سلام؛ انتخاب جنابعالی را به سمت شهردار تهران بزرگ تبریک عرض می‌کنم. شورای محترم شهر تهران، با این انتخاب، نوید خوبی‌ها و پاکی‌ها را به مردم داد. کسانی که مشتاقانه به پای صندوق‌های رأی رفتند و به اعضای محترم آن شورا رأی دادند این انتخاب را طلیعۀ شروع کارهایی بزرگ می‌دانند، کارهایی درخورِ این شهر، که ایرانی در دل ایران بزرگ است.

🔹 مایلم، با عرض پوزش، مطلبی را یادآور شوم و آن این است که لطف بفرمایید و برخلاف آنچه در ماه‌های گذشته در برخی محافل و در بعضی رسانه‌ها رواج داشته است، جنابعالی سنت حسنه‌ای را که درخورِ شأن و شخصیت شماست در پیش بگیرید. در ماه‌های گذشته، اینجا وآنجا، همۀ سخن‌ها بر سر این بوده است که شهرداری در گذشته چه مشکلاتی به وجود آورده است و چه گرفتاری‌هایی را به ارث گذاشته است و … درخواستِ بنده این است که به جای آنکه، در گزارش‌های خود به همشهریانِ تهرانی، فهرستی از مشکلاتِ به‌جامانده از گذشته ارائه بفرمایید، به مردم نوید دهید که شهر شما را آبادتر خواهیم کرد، شهر تهران سامان‌یافته‌تر خواهد شد، و مردم را به کارهای مهمی که به خواست خدا انجام خواهید داد امیدوار کنید.

🔹 بنده اطلاعات لازم را برای داوری دربارۀ آنچه گفته می‌شد و یا گفته می‌شود ندارم، اما، در سال‌های گذشته، تهران را هر سال آبادتر از سال‌ قبل دیده‌ام. سال‌ها پیش، بنده از یکی از دوستان مشترک، که قطعاً جنابعالی هم وی را صاحب‌نظر در امور شهریِ تهران بزرگ می‌دانید، دربارۀ مدیریت آقای قالیباف سؤال کردم. آن دوست محترم از توانایی و مدیریت قابل قبول ایشان یاد کرد.

🔹 آرزو می‌کنم و از خداوند می‌خواهم که جنابعالی یکی از مدیران شایسته‌ای باشید که سنتِ خوب قدردانی از کارهای خوب گذشته را با عملِ خود در جامعه رواج دهید و مشکلات به‌جامانده را پس از رفع آن‌ها در کارنامۀ ماهانه و سالانۀ خود به مردم گزارش بفرمایید. توفیق جنابعالی و شورای محترم را از خداوند متعال مسئلت دارم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. تمام کارهای ما شده تحت عنوان مصلحت اندیشی؛ ماست مالی کردن و ماله کشی !!!
    در پایان دوره احمدی نژاد و شروع بکار دولت روحانی هم همین روش و خواسته حکم فرما بود.
    اصول و پرنسیب و حق و حقیقت و روشنگری و .. !!!!؟؟؟؟
    این سنت و روش یاد آوری روابط و مناسبات قدیم و روستا و عشیره قبیله میکند

    7
    1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا