خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بازگشت شجاع خلیل زاده به پرسپولیس ؛ یحیی شجاع را هر طور شده می‌خواهد

بازگشت شجاع خلیل زاده به پرسپولیس اتفاقی است که در صورت عملی شدن می‌تواند خیال پرسپولیسی‌ها را از خط دفاع تیمشان راحت کند.

به گزارش خبر ورزشی قرارداد مدافع ملی پوش ایرانی با باشگاه الریان به پایان رسیده و ظاهرا باشگاه قطری برای تمدید آن دچار تردید شده است.

در حالی که پرسپولیس در این فصل آسیب بسیار زیادی از خط دفاع و همچنین پست دروازه‌بان دید، به نظر می‌رسد گل محمدی به دنبال تقویت این دو پست برای فصل آینده است. یحیی اعتقاد زیادی به نوع بازی شجاع دارد و از همین حالا از مدیران پرسپولیس درخواست کرده است تا برای بازگشت شجاع خلیل زاده به پرسپولیس با این بازیکن وارد مذاکره شوند.

شجاع نیز به نظر می‌رسد به دنبال این انتقال است چرا که او در اینستاگرام شخصی خود عکسی با پیراهن پرسپولیس را به عنوان عکس پروفایل انتخاب کرده است. این در حالی است که این انتقال تا حدودی پیچیده هم به نظر می‌رسد.

شنیده‌ها حاکی از این نکته است که شجاع خلیل زاده تنها در صورتی تمایل به بازگشت به تیم سابق خود دارد که تیم فعلی‌اش یعنی الریان قطر حاضر به تمدید قرارداد با وی نشود. اگرچه شجاع از تیم‌های ضعیف‌تر لیگ قطر چند پیشنهاد دارد اما به نظر می‌رسد تنها در صورتی تصمیم به ماندن در قطر دارد که الریان با او حاضر به ادامه همکاری باشد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا