خرید تور تابستان ایران بوم گردی

گزینه گل محمدی برای خط دفاع پرسپولیس ؛ ستاره ملی پوش در راه پرسپولیس

گزینه گل محمدی برای خط دفاع پرسپولیس اگرچه از پیش مشخص بود اما حالا به نظر می‌رسد کاملا جدی شده است. پور علی گنجی احتمالا فصل بعد در پرسپولیس توپ خواهد زد.

به گزارش خبرورزشی پورعلی گنجی به تازگی از یک تیم پرتغالی پیشنهاد دریافت کرد ولی شنیده‌ه حاکی از آن است که پیوستن او به این تیم پرتغالی کنسل شده و قرار نیست مدافع تیم ملی به این باشگاه برود. پورعلی گنجی دوباره در رادار پرسپولیس قرار گرفته و قرار است به زودی مذاکرات طرفین با یکدیگر آغاز شود.

هر ساله صحبت از حضور پورعلی گنجی در پرسپولیس نقل محافل و شایعات نقل و انتقالات است. این بازیکن که به وضوح اعلام کرده است که طرفدار قرمزهای پایتخت است به نظر می‌رسد برای فصل آینده سرخ‌پوش شود.

مرتضی پورعلی گنجی و یحیی‌گل محمدی رابطه‌ی بسیار صمیمی باهم دارند و حتی پورعلی گنجی در تیم نفت شاگرد یحیی بوده است. این ارتباط و همچنین علاقه ی پورعلی‌ گنجی به پرسپولیس باعث شده است هرساله او تنها یک قدم با پرسپولیسی شدن فاصله داشته باشد، اما پیشنهادهای خارجی همواره مانع این اتفاق بوده است.

در جدیدترین پیشنهاد یک تیم پرتغالی خواهان به خدمت گرفتن مرتضی پورعلی گنجی شده بود اما به نظر می‌رسد مذاکرات او با این تیم به بن‌بست رسیده تا این بار احتمال حضور او در لیگ برتر ایران افزایش یابد.

باید دید بالاخره طلسم پیوستن مرتضی پورعلی گنجی به پرسپولیس که از زمان برانکو تا به امروز همچنان ادامه داشته است بالاخره شکسته می‌شود و این مدافع به تیم مورد علاقه خود می‌پیوندد یا خیر

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا