خرید تور تابستان ایران بوم گردی

غیبت سه مدافع اصلی سیتی مقابل رئال ؛ منچستر شهر بی دفاع!

غیبت سه مدافع اصلی سیتی مقابل رئال سبب شده پپ و هوادارن برای بازی امشب نگران باشند. باید دید عدم حضور مدافعان سیتی چه تاثیری در روند این تیم خواهد داشت.

امشب در حالی منچسترسیتی و رئال مادرید در مرحله‌ی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می‌روند که به گزارش ورزش سه کایل واکر، جان استونز و ژائو کانسلو در این دیدار غایب خواهند بود.

باید دید غیبت مدافعان اصلی من‌سیتی در بازی امشب چه تغییری در تاکتیک‌های گواردیولا ایجاد خواهد کرد. آیا پپ به خاطر این موضوع مجبور خواهد شد محطاتانه‌تر بازی‌کند یا برعکس این موضوع سبب می‌شود سیتی تمرکز و فشار بیشتری را در بخش هجومی و پرس از بالا به تیم رئال وارد کند.

اگرچه پپ در کنفرانس خبری خود مدعی شد تا لحظه آخر به رسیدن مدافعان خود امیدوار است اما به نظر می‌رسد جان استونز و کایل واکر به این مسابقه نخواهند رسید.

ژائو کانسلو که به علت سه اخطاره بودن این بازی را از دست داده است غایب صد در صدی بازی امشب خواهد بود.

همچنین جان استونز، مدافع میانی و انگلیسی سیتی نیز چهارشنبه گذشته در مسابقه این تیم در لیگ برتر مقابل برایتون مصدوم شد و بعید است او نیز قادر به بازی کردن مقابل رئال مادرید باشد. در حقیقت و با توجه به عدم حضور هر دو بازیکن در تمرین امروز سیتی، تنها یک معجزه می‌تواند کایل واکر و جان استونز را به بازی مقابل رئال مادرید برساند و غیبت آنها تقریبا قطعی شده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا