خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آیا بازگشت لژیونرهای استقلال امکان‌پذیر است ؛ بررسی احتمال بازگشت لژیونرهای آبی

در سال‌های اخیر بسیاری از بازیکنان محبوب هواداران استقلال، برای ادامه‌ی فوتبال راهی خارج از کشور شدند؛ اما آیا بازگشت لژیونرهای استقلال امکان‌پذیر است؟

به گزارش انصاف ورزشی هرساله با نزدیک شدن به فصل نقل و انتقالات، بحث بازگشت لژیونرها به تیم‌های سابقشان داغ می‌شود. در این بین استقلال یکی از تیم‌هایی است که تعداد تقریبا زیادی از بازیکنانش را در این فصول به خارج از کشور فرستاده است. نتیجتا بحث بر سر بازگشت لژیونرهای استقلال همواره مطرح و پرطرفدار است.

در میان نا‌م‌های مطرح شده اما شاید تکلیف اللهیار صیادمنش از پیش مشخص باشد چرا که وی شرایط نسبتا خوبی در تیم هال سیتی دارد و ممکن نیست به این زودی‌ها خیال بازگشت به لیگ ایران را داشته باشد. اما به جز او شرایط بازگشت نام‌هایی چون امید ابراهیمی، محمد نادری، مهدی قائدی و علی کریمی را می‌شود مورد بررسی قرار داد.

محمد نادری

محمد نادری به عنوان آخرین یاغی فوتبال ایران با وجود حضور در ترکیب ثابت تیم آلتای اسپور، احتمالا با این تیم به دسته پایین‌تر سقوط خواهد کرد و همین موضوع شاید دلیلی بر بازگشت وی به استقلال باشد. هرچند جعفر سلمانی در این فصل و در پست وی بازی‌های نسبتا خوبی برای استقلال انجام داده اما حضور چندروز قبل نادری در تمرینات استقلال به این شایعات دامن زده است.

مهدی قائدی

در سال‌های اخیر بسیاری از بازیکنان محبوب هواداران استقلال، برای ادامه‌ی فوتبال راهی خارج از کشور شدند؛ اما آیا بازگشت لژیونرهای استقلال امکان‌پذیر است؟

مهدی قائدی پس از انتقال به امارات روزهای خوبی در تیم شباب الاهلی ندارد و ممکن است با ادامه روند سکو نشینی حتی جام‌جهانی را ازدست بدهد. همین موضوع شاید احتمال بازگشت قائدی به استقلال را افزایش دهد. البته نباید فراموش کرد همسر قائدی که شاید یکی از دلایل رفتن او از استقلال بود، قطعا مخالف بازگشت مهدی به ایران است.

علی کریمی

علی کریمی پس از انتقال پرحاشیه از استقلال به فوتبال ترکیه مصدوم شد و مدت‌هاست که از فوتبال دور است. اما پیش از این اتفاق، کریمی روزهای درخشانی را در استقلال سپری کرده بود. شاید کریمی با رویای تکرار آن‌ روزها و حضور در جام‌جهانی، بی‌تمایل نباشد که به استقلال بازگردد.

امید ابراهیمی

فرمانده سال‌های نه‌چندان دور آبی‌های پایتخت پس از جام جهانی ۲۰۱۸ استقلال را ترک کرد و پس از مدتی پیراهن تیم ملی ایران را از دست داد. با وجود عملکرد عالی امید در این فصل به همراه الوکره، شاید حضور در جام‌جهانی فرمانده محبوب آبی‌ها را به بازگشت ترغیب کند.

کاوه رضایی

کاوه رضایی سال‌هاست که در فوتبال بلژیک به سر می‌برد اما مدتی است که او تبدیل به یک نیمکت نشین صرف شده است. خاطرات خوب استقلالی‌ها از کاوه، و وسوسه‌ی حضور در جام‌جهانی می‌تواند کاوه را ترغیب به حضور دوباره در استقلال کند.

اما در پایان باید به این نکته اشاره کرد که بازگشت لژیونرهای استقلال پیش از هرچیز منوط به نظر فرهاد مجیدی و همچین تمایل آن‌ها به بازگشت است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا