خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده اینتر بولونیا 7 اردیبهشت 1401

اینتر و بولونیا امشب از ساعت 22:45 به وقت ایران به مصاف هم خواهند رفت. برای پخش زنده اینتر بولونیا 7 اردیبهشت 1401 با ما باشید.

دو تیم اینتر میلان و بولونیا امشب در یکی از مهمترین دیدارهای هفته بیستم سری آ ایتالیا از ساعت 22:45 به وقت ایران به میزبانی بولونیا به مصاف هم می‌روند. برای پخش زنده بازی اینتر بولونیا 7 اردیبهشت 1401 ما را تا پایان همراهی کنید.

پخش زنده اینتر بولونیا 7 اردیبهشت 1401

اینتر با یک بازی کمتر و با 72 امتیاز در تعقیب میلان 74 امتیازی است. شاگردان سیمونه اینزاگی امشب اگر قصد بازگشت به صدر را دارد ناگزیر به کسب هر سه امتیاز بازی هستند.

از سوی دیگر بولونیای رده سیزدهمی با 39 امتیاز تا اینجای فصل عملکرد قابل دفاعی حداقل در برابر بزرگان سری آ داشته است و امشب هم بعید است به سادگی تسلیم افعی‌ها شوند.

اینتر هر 5 بازی آخر خود را پیروز شده که در این میان پیروزی‌های مهمی بر یوونتوس، میلان و رم به چشم می‌خورد و بولونیا در 5 بازی آخر خود 3 تساوی، 1 شکست و تنها 1 پیروزی داشته است.

بولونیا همچنین در 5 تقابل رودروی آخر خود با اینتر 4 بار بازنده و تنها 1بار پیروز بوده و بازی رفت سری آ امسال را با نتیجه سنگین 6 بر 1 در جوزپه مه‌آتزا واگذار کرده است. برای پخش زنده بازی اینتر بولونیا 7 اردیبهشت 1401 از لینک‌های زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال اینتر و بولونیا 7 اردیبهشت 1401

پخش زنده بازی اینتر و بولونیا 7 اردیبهشت 1401

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا