خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده لیورپول ویارئال 7 اردیبهشت 1401

ویارئال شگفتی‌ساز امشب در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان میهمان لیورپول است. برای پخش زنده لیورپول ویارئال 7 اردیبهشت 1401 با ما همراه باشید.

حذف یوونتوس توسط ویارئال را گرچه بسیار زاییده شانس و اقبال قلمداد کردند اما زیردریایی‌های زرد به سرمربی‌گری اونای امری با حذف بایرن مونیخ پرستاره و قدرتمند در مرحله یک چهارم نهایی نشان دادند که همه چیز شانسی نبوده است! با این اوصاف حتی لیورپولی‌ها هم نمی‌توانند خیلی از پیروزی در دیدار امشب مطمئن باشند. برای پخش زنده بازی لیورپول و ویارئال 7 اردیبهشت 1401 با ما باشید.

پخش زنده لیورپول ویارئال 7 اردیبهشت 1401

ویارئال در یک کلام تیم عجیبی است! تیم هفتم لالیگا که حتی سهمیه فصل آینده لیگ اروپا را هم نتوانسته هنوز قطعی کند حالا در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان به مصاف لیورپول می‌رود و تا اینجای کار هم یوونتوس و بایرن را از پیش رو برداشته است!

آن‌ها در 5 بازی آخر خود در همه رقابت‌ها 3 پیروزی و 2 تساوی داشته‌اند و لیورپول، تیم رده دومی در لیگ جزیره و از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان هم در 5 بازی آخر خود روند مشابهی داشته است.

لیورپولی‌ها تا اینجای کار اینتر میلان و بنفیکا را از پیش رو برداشته‌اند و در تقابل پیشین با ویارئال یک بار پیروز میدان بوده و یک بار شکست خورده‌اند.

زمانی که ویارئال پایین‌تر از منچستریونایتد و دقیقا با دو شکست برابر تیم بحران‌زده انگلیسی به عنوان تیم دوم به یک هشتم نهایی رسید کمتر کسی حساب خاصی روی آن باز کرده بود، حال باید دید آیا شاگردان یورگن کلوپ می‌توانند به ماجراجویی‌های ادامه دارد ویارئال پایان دهند؟ برای پخش زنده بازی لیورپول و ویارئال 7 اردیبهشت 1401 در ساعت شروع بازی از لینک‌های زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال لیورپول ویارئال 7 اردیبهشت 1401 از BT Sport

پخش زنده فوتبال لیورپول ویارئال 7 اردیبهشت 1401 از Sport

پخش زنده بازی لیورپول ویارئال 7 اردیبهشت 1401 از DAZN

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا