خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده السد الفیصلی 8 اردیبهشت 1401

السد و الفیصلی از ساعت 00:45 بامداد 8 اردیبهشت به مصاف هم می‌روند. برای پخش زنده السد الفیصلی 8 اردیبهشت 1401 با ما همراه باشید.

در آخرین بازی گروه E لیگ قهرمانان آسیا امشب دو تیم السد و الفیصلی در یک بازی سرنوشت‌ساز برای فولاد نماینده ایران به مصاف هم می‌روند. برای پخش زنده السد و الفیصلی 7 اردیبهشت 1401 با ما باشید.

پخش زنده السد الفیصلی 8 اردیبهشت 1401

در گروه E رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا یک شگفتی رقم خورد! جایی که السد که شاید اصلی‌ترین مدعی صعود به نظر می‌رسید با کسب تنها 4 امتیاز از 5 بازی حتی نتوانست در گروه خود سوم شود و پایین‌تر از الوحدات اردن در رده چهارم قرار گرفت!

صدرنشین مقتدر لیگ ستارگان قطر که اختلافی 15 امتیازی با تیم دوم لیگ یعنی الدحیل دارد در بازی اول خود مقابل نسف قارشی ازبکستان متوقف شد و 3 امتیاز هم از تقابل با الوحدات کسب کرد. در ادامه اما 3 شکست برابر نسف قارشی، الوحدات و الفیصلی رویای صعود را بر باد داد تا تیم پرستاره قطری نتواند از گروهش صعود کند.

از سوی دیگر الفیصلی با دو پیروزی برابر السد و نسف قارشی و 3 تساوی در دیگر بازی‌های خود حالا با 9 امتیاز صدرنشین گروه است. از آنجایی که نتیجه بازی السد و الفیصلی تعیین کننده رقیب فولاد ایران در مرحله بعدی است،‌ در انصاف ورزشی تصمیم گرفتیم پخش زنده این بازی را فراهم کنیم. برای تماشای پخش زنده بازی السد الفیصلی 8 اردیبهشت 1401 در ساعت شروع بازی از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال السد و الفیصلی 8 اردیبهشت 1401

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا