خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نساجی مازندران قهرمان جام حذفی ایران شد؛ حالا جام حذفی قهرمان تازه‌ای دارد

در دیدار نهایی جام حذفی فوتبال ایران که در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد، با یک برتری یک گله، نساجی مازندران قهرمان جام حذفی ایران شد.

به گزارش انصاف ورزشی در دیدار نهایی جام حذفی فوتبال ایران که از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد، تیم فوتبال نساجی مازندران توانست با تک گل مهرداد عبدی بر تیم آلومینیوم اراک چیره شود تا به عنوان پانزدهمین قهرمان تاریخ جام حذفی شناخته شود.

در این دیدار تیم آلومینیوم اراک در نیمه نخست، بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت. اما گل مهرداد عبدی در اوایل نیمه دوم، نساجی را در موقعیت برتر قرار داد و در ادامه شاگردان سیدمهدی رحمتی هرچه زدند به در بسته خورد. با این قهرمانی، مازنی‌ها چهار سال پس از صعود تاریخی به لیگ برتر فوتبال حالا یکی از دوجام مهم فصل ۱۴۰۱ – ۱۴۰۰ فوتبال ایران را به دست آورند تا همه چیز به کام مازندران و قائمشهر شیرین باشد.

ساکت الهامی با این قهرمانی توانست دومین قهرمانی خود در جام حذفی را بدست آورد تا نام او حالا به عنوان یک سرمربی مطرح در فوتبال ایران به اثبات برسد. الهامی پیش از این توانسته بود تراکتور تبریز را به مقام قهرمانی جام حذفی برساند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا