خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مهدی عبدی از تمرین با پرسپولیس منع شد ؛ حاشیه دست از سر یحیی بر نمی‌دارد

مهدی عبدی از تمرین با پرسپولیس منع شد این خبر در حالی رسانه‌ای شده است که شاگردان گل‌محمدی در بازی‌های دوستانه هفته‌های گذشته بسیار متزلزل عمل کرده‌اند.

مهدی عبدی که برای حضور در جشن قهرمانی نساجی به ورزشگاه آزادی رفته بود امروز با خبر منع حضور در تمرینات گروهی پرسپولیس روبرو شده است.

مهاجم جوان و آینده‌دار تیم فوتبال پرسپولیس که در ماه‌های گذشته روزهای پرحاشیه‌ای را پشت سر گذاشته است حالا با جنجالی جدید روبرو شده است.

مهدی عبدی در بازی دوستانه دیروز مقابل تیم فوتبال نیروی زمینی در بین دو نیمه و بدون هماهنگی کادر فنی ورزشگاه شهید کاظمی را ترک کرد تا برای جشن قهرمانی تیم نساجی در ورزشگاه آزادی حاضر شود.

این تصمیم به هیچ‌وجه به مذاق یحیی‌گل محمدی خوش نیامد تا او در تصمیمی جنجالی مهاجم خود را از حضور در تمرین تا اطلاع ثانوی منع کند.

به نظر می‌رسد دردسرها و مشکلات یحیی در پرسپولیس تمامی ندارد و هر روز او با موضوع جدیدی روبرو می‌شود. باید دید گل‌محمدی که از زمان حضورش در پرسپولیس تا به حال دچار این مشکلات نشده است چطور با افت تیمش و همچنین بالارفتن میزان حاشیه‌ها برخورد خواهد کرد.

در واقع باید گفت روزهای خوب برای یحیی به پایان رسیده است و حالا زمانی است که او باید با مدیریت و ایجاد انگیزه تیم بحران زده‌ی پرسپولیس را به مسیر موفق گذشته بازگرداند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا