خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده فاینورد مارسی 8 اردیبهشت 1401

فاینورد و مارسی امشب در نیمه‌نهایی لیگ کنفرانس به مصاف هم می‌روند. برای پخش زنده فاینورد مارسی 8 اردیبهشت 1401 با ما باشید.

نمایندگان فرانسه و هلند امشب از ساعت 23:30 به وقت ایران به میزبانی فاینورد و در مرحله نیمه‌نهایی لیگ کنفرانس اروپا به مصاف هم می‌روند. پخش زنده بازی فاینورد و مارسی 8 اردیبهشت 1401 را با ما ببینید.

پخش زنده فاینورد مارسی 8 اردیبهشت 1401

فاینورد و مارسی در 5 بازی آخر خود هر دو 4 پیروزی داشته‌اند با این تفاوت که مارسی یک شکست و فاینورد یک تساوی داشته است. دو تیم در لگ خود اوضاع خوبی دارند اما فاصله بسیاری هم با کسب قهرمانی لیگ داخلی یا رده اول دارند. مارسی گرچه در لیگ 1 دوم است اما اختلافش با پی‌اس‌جی سالها سال نوری است!

از سوی دیگر فاینورد هم در سالیان اخیر همواره تیم سوم اردویسه هلند و تعقیب‌کننده صرف آژاکس و آیندهوون بوده است و امسال هم به همین ترتیب. البته جذابیت فاینورد برای فوتبال‌دوستان ایرانی بی‌تردید مربوط به حضور علیرضا‌ جهانبخش ستاره ایرانی است.

دو تیم پیش از این هرگز به مصاف هم نرفته‌اند و دیدار امشب به نوعی اولین بازی آن‌ها است. برای تماشای پخش زنده بازی فاینورد و مارسی 8 اردیبهشت 1401 در ساعت شروع بازی از لینک‌ زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال فاینورد و مارسی 8 اردیبهشت 1401 از Sport Plus

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا