خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تمدید قرارداد کلوپ با لیورپول ؛ آقای معمولی در آنفیلد ماندگار شد

برخلاف انتظارات تمدید قرارداد کلوپ با لیورپول نهایی شد. این مربی دوست‌داشتنی آلمانی پیشتر اعلام کرده بود فقط تا پایان قرارداد قبلی در آنفیلد خواهد ماند.

به گزارش انصاف ورزشی و به نقل از سان، یورگن کلوپ مربی آلمانی تیم لیورپول قراردادش را دو سال دیگر یعنی تا پایان فصل 2026-2025 با این تیم تمدید کرد. علاوه بر کلوپ، دستیارانش پپین لیندرز و پیتر کراویتز نیز قراردادهای جدیدی را تا پایان فصل 2026-2025 امضا کردند.

کلوپ به رسانه‌ رسمی باشگاه لیورپول گفت: «واژه‌های زیادی وجود دارد که می‌توانم برای توصیف احساسم در مورد این خبر بکار برم… خوشحال، فروتن،، مفتخر و هیجان‌زده هستم. من پیش از آمدنم می‌دانستم که در لیورپول چیزهای زیادی برای دوست داشتن وجود دارد. اما پس از ورودم بهتر با آن آشنا شدم و اکنون بیشتر از همیشه آن را می شناسم.»

کلوپ همچنین افزود: «وقتی مالکان امکان تمدید را پیش رویم گذاشتند، تنها سوالی که از خودم پرسیدم این بود که آیا هنوز انرژی و روحیه‌ای را دارم که برای هدایت این تیم شگفت انگیز نیاز است؟ برای پاسخ دادن به این پرسش نیازی به زمان زیادی نداشتم. جواب خیلی ساده بود… من عاشق اینجا هستم و احساس خوبی دارم!»

تمدید قرارداد کلوپ با لیورپول ، مدت حضور او را در این تیم به بیش از یک دهه خواهد رساند. این اتفاق بسیار شگفت‌انگیزی هم برای او و هم برای هواداران لیورپول است.

اکنون باید ببینیم که این مربی آلمانی آیا می‌تواند تا پایان حضورش در لیورپول افتخاراتش را تکرار کند و یا دچار افت خواهد شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا