خرید تور تابستان ایران بوم گردی

جزییات قتل در شب تولد

رکنا نوشت: فرمانده انتظامی شهرستان “مرودشت” گفت: افرادی که بامداد امروز در جشن تولد حضور داشتند با یکدیگر درگیر و منجر به قتل یکی از آنان شد.

سرهنگ “فرشید زینلی”، اظهار داشت: بامداد امروز در پی اعلام مرکز فوریت‌ های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع نزاع و درگیری منجر به قتل در یکی از باغ‌های اطراف روستای ” فتح‌ آباد ” مرودشت بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی تصریح کرد: ماموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند 3  نفر از میهمانان یک مراسم جشن تولد با سلاح سرد با یکدیگر درگیر و به بیمارستان منتقل شده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت با بیان اینکه یکی از مجروحان 32 ساله به دلیل شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت (به قتل رسیده) کرده است، اظهار کرد: قاتل 35 ساله که خود نیز در این حادثه مضروب شده است در حال حاضر بستری است.

سرهنگ “زینلی” با بیان اینکه ماموران انتظامی موفق شدند 4 نفر دیگر از عوامل درگیری دستگیر و روانه دادسرا کنند، گفت: حال مزاجی هر دو مضروب رضایت‌بخش است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه افراد دستگیر شده علت و انگیزه قتل و درگیری را اختلافات شخصی عنوان کرده‌اند، گفت: پلیس با قاطعیت با کسانی که بخواهند امنیت شهروندان را خدشه‌دارکنند برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا