خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نمیر عبدالعزیز به پیکان پیوست

نمیر عبدالعزیز به پیکان پیوست. این ستاره هلندی و مطرح دنیای والیبال که در باشگاه مودنا ایتالیا فعال است با پیکانی‌ها به توافقاتی دست یافته است.

به گزارش ورزش سه چندی پیش رقابت‌های لیگ برتر والیبال ایران ب حضور شهداب یزد و پیکان تهران و قهرمانی نماینده یزد پایان یافت و در نتیجه دو تیم مجوز حضور در جام باشگاه‌های آسیا را یافتند.

مسابقات جام باشگاه های آسیا قرار است از تاریخ 24 تا 30 اردیبهشت ماه جاری در سالن فدراسیون والیبال برگزار شود و به نظر می‌رسد پیکان خود را برای حضوری قدرتمندانه در رقابت‌های آسیایی آماده می‌کند چراکه از مدت‌ها قبل اخباری درباره چندین والیبالیست مطرحی که مد نظر تیم پیمان اکبری است فاش شده است.

در شرایطی که گفته می‌شد پیکان در حال مذاکره با باشگاه مودنای ایتالیا برای به خدمت گرفتن اروین انگاپت است، حالا نام بازیکن جدیدی به عنوان مهره مورد علاقه پیکانی‌ها مطرح شده است.

بر اساس پیگیری های به عمل آمده باشگاه پیکان با ستاره دیگری از مودنا به توافق دست یافته است. بر این اساس به نظر می رسد که تمام اقدامات لازم برای انتقال ستاره هلندی یعنی نمیر عبدالعزیز به پیکان فراهم شده است. این بازیکن یکی از جذابترین والیبالیست های دنیا محسوب می شود که بسیاری از کارشناسان او را در زمره چند ستاره برتر دنیای توپ و تور قرار می دهند.

پرچه نمیر عبدالعزیز به پیکان پیوست در حال حاضر در حد شایعه است اما ماجرا جایی جدی می‌شود که نگاهی به صفحه شخصی عبدالعزیز در اینستاگرام داشته باشیم. آنطور که مشخص است او امیر عطابخش، مدیرعامل پیکان را دنبال کرده و این مسئله ماجرای پیوستن عبدالعزیز به پیکان را جدی‌تر کرده است.

نمیر عبدالعزیز به پیکان پیوست

بر اساس پیگیری ها قرار است عبدالعزیز در روزهای آینده به تهران بیاید تا قرارداد خود را با باشگاه پیکان را نهایی کند و نهایتاً برای این تیم در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا به میدان برود.

نکته قابل توجه درباره این خرید جذاب باشگاه پیکان این که  عبدالعزیز در سال ٢٠٢١ بالاتر از بازیکنان بزرگی نظیر ویلفرد لئون و اروین انگاپت امتیازآورترین بازیکن دنیای والیبال بوده است‌.

نمیر عبدالعزیز به پیکان پیوست

این پایان کار پیکان در نقل و انتقالات نخواهد بود و آنها رویاپردازی های دیگری را هم در سر دارند. همانطور که گفته شد پیکان با مودنا بر سر انتقال اروین انگاپت نیز مذاکره کرده و به نظر می رسد که اگر اتفاق خاصی رخ ندهد انتقال این ستاره فرانسوی به باشگاه تهرانی نیز به زودی نهایی خواهد شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا