خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«ع.د» فیش حقوقش در دوره ی احمدی نژاد را منتشر کند

یک کانال تلگرامی حامی احمدی نژاد به نام «لباس‌شخصی‌ها»، متنی گزارشی منتشر کرده با این توضیح: «حکایت افرادی که در دولت سابق ابتدا در حاشیه قدرت شکل گرفتند و خالق فجاع و مفاسد بزرگی شدند».

به گزارش انصاف نیوز متن این گزارش در پی می آید:

هنوز چندی از سوت و کف عده ای مدعی حمایت از دکتر احمدی نژاد (که مرور افکارشان نشان می دهد هیچ قرابتی با مواضع اعلامی شخصیت محبوب خود از عدم هجمه به جریانات و اشخاص انقلابی و نقدپذیری و…ندارند) از توقیف سایت جهان نیوز و آرزو برای تعطیلی رسانه های انقلابی چون رجانیوز نگذشته که انتشار یادداشتی از جناب آقای ایمانی در نقد رییس جمهور سابق موجب شده تا برخی افراد که افکار و عقاید آنها اظهر من الشمس بوده و هیچگونه قرابتی با گفتمان عدالت مورد تایید آقای احمدی نژاد ندارند؛ میداندار شده و با به راه انداختن فضایی مسموم و سراسر غیظ و غضب عرصه ی تازه ای علیه یک شخصیت انقلابی چون محمد ایمانی به راه بیاندازند.

اینکه فردی معلوم الحال چون «ع.د» که در روزگار هجمه به شخصیت علامه مصباح در دوم خرداد همنوا با اکبر گنجی و کدیور و… یادداشت در رسانه های اصلاح طلب منتشر کرده و با ضد انقلاب همنوا شد یا در انتخابات 84 در دوقطبی احمدی نژاد – هاشمی به مجیزه گویی هاشمی پرداخت، در جایگاه پاسخ به مردی برآمده که سرمقاله های وی در 15 سال گذشته در مبارزه با خط نفاق و ضد انقلاب منتشر شده، واقعا در کجای پازل دفاع از انقلاب حضور دارد؟

سابقه ی وی در دفتر تحکیم وحدت و نوچگی برای ابوالفضل فاتح و درگیری با نیروهای انقلابی دانشگاه در روزگار اصلاحات و سینه چاکی امروز برای انقلاب را چگونه می توان جز به مقتضای زمانه قضاوت کرد؟

فرد نفوذی که در خرداد 84 تیتر میزد «هاشمی رفسنجانی را تنها نمی گذاریم» چگونه امروز در جایگاه مدافع احمدی نژاد قرار گرفته است؟
کجا این مدعی حمایت از رییس جمهور سابق به اندازه ی محمد ایمانی در سالهای دولت نهم و دهم در حمایت از اقدامات انقلابی دکتر احمدی نژاد از وی دفاع کرده و یادداشت نوشتند؟
از عجائب است که نویسنده ی یادداشت را متهم به برچسب زنی کرده و بعد در مطالب سفارشی که به صورت هماهنگ منتشر می شود؛ بدترین عناوین را به وی منتسب می کنید؟

علی رغم اختلاف نظر با جناب ایمانی در موضوع نقد دکتر احمدی نژاد؛ همانگونه که ایشان در یکی از یادداشت های خود تصریح کردند برای نجات دکتر احمدی نژاد از دست این نفوذی های سر در آخور جریان اشرافیت باید باز هم نوشت و از هجمه های نفوذی ها نهراسید…

در پایان پیشنهاد می دهم جناب «ع.د» فیش حقوقی و مواهبی که در دوران ریاست صندوق بازنشستگی مس به دست آورده را منتشر کند تا عده ای جوان انقلابی که فریب فردی را خورده اند که به مقتضای زمان روزی بر سر سفره ی هاشمی نشسته و روزی دیگر یقه برای احمدی نژاد چاک می دهد؛ آگاه شوند و بدانند تفاوتی میان این فرد و صاحبان فیش حقوقی دولت یازدهم وجود ندارد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا