خرید تور تابستان ایران بوم گردی

رکورد درخواست بلیت بازی های جام جهانی شکست

کمتر از هفت ماه تا شروع بازی‌های جام جهانی مانده است. اکنون رسانه‌ها خبر از شکستن رکورد درخواست بلیت بازی های جام جهانی می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از نشریه الرایه قطر، دومین مرحله از بلیت فروشی مسابقات جام جهانی 2022 قطر به پایان رسید. در این دوره از بلیت فروشی‌ها گویا رکورد قبلی شکسته شده است..

نشریه «الرایه» قطر درچاپ امروزش به رکورد درخواست بلیت بازی های جام جهانی 2022 پرداخت. طبق گزارش این رسانه قطری در این دوره از بلیت فروشی تعداد درخواست ها از 23.5 میلیون نفر گذشته است.

در دور نخست بلیت فروشی مسابقات جام جهانی 2022 تعداد 17 میلیون درخواست ثبت شده بود، اما این عدد در مرحله دوم بلیت فروشی به دلیل مشخص شدن گروه بندی مسابقات جام جهانی مورد استقبال بیشتری قرار گرفت و به نزدیک 24 میلیون درخواست رسید.

طبق اعلام فیفا قرعه کشی برای فروش بلیت بزودی انجام می شود. در مرحله اول بلیت فروشی مسابقات جام جهانی از 17 میلیون نفر تنها 800 هزار نفر برنده شده اند.

طبق گزارش فیفا 8 کشوری که بیشترین درخواست خرید مسابقات جام جهانی 2022 را داشتند عبارتند از:

1-آرژانتین

2-برزیل

3-انگلیس

4-فرانسه 

5-مکزیک

6-عربستان

7-آمریکا

8-قطر

تیم ملی فوتبال کشورمان در مرحله گروهی مسابقات جام جهانی 2022 قطر در گروه دوم با تیم های ملی آمریکا، انگلیس و برنده دیدار پلی آف اروپا(اوکراین-اسکاتلند/ولز) بازی خواهد کرد.

نکته تاسف بار آن است که ایران جزوه 10 کشور درخواست کننده بلیت جام جهانی نبوده است، این درحالیست که قطر همسایه کشورمان است و رفت و آمد به آسان‌تر از میزبانان قبلی جام جهانی است. مسئله‌ای که نشانگر وضعیت نه چندان مطلوب اقتصادی مردم ایران و نداشتن توانایی برای سفر و هزینه‌های هنگفت بلیت و اقامت است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا