خرید تور تابستان ایران بوم گردی

عبدی با پرسپولیس فسخ می‌کند ؛ ماجرای بند پر سروصدا

عبدی با پرسپولیس فسخ می‌کند یا خیر به حاشیه جدید عبدی و پرسپولیس تبدیل شده است. این اتفاق بلافاصله بعد از حاشیه‌های چند روز اخیر برای این بازیکن رخ می‌دهد.

در حالی که تنها یک روز از بازگشت مهدی عبدی به تمرینات تیمش پس از ماجرای ترک تمرین می‌گذرد بازهم حاشیه‌ای جدید گریبان‌گیر این بازیکن شده است.

به گزارش فارس با رسانه‌ای شدن پیشنهاد چند تیم خارجی به مهدی عبدی مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس بحث قرارداد و بند فسخ این بازیکن به سوژه داغی تبدیل شد.

به طوری که ابراهیم شکوری معاون پیشین باشگاه پرسپولیس هم در صفحه شخصی خود به این مسئله واکنش نشان داد.

ماجرای بند فسخ قرارداد عبدی به زمان مدیریت جعفرسمیعی برمی‌گردد، در آن زمان عبدی با مبلغ پایینی برای یک نیم فصل قرارداد خود را تمدید می‌کند اما قول می‌گیرد که در نیم فصل با مبلغ بالاتر به همراه بندفسخ قرارداد قراردادش تمدید شود.

در زمان مذاکرات جدید عبدی و باشگاه دیگر سمیعی سمتی نداشته و عبدی با صدری به توافقی با رقم بالاتر می‌رسد همراه با بند فسخ قرارداد 400 هزاردلاری

به نظر می‌رسد مهدی عبدی در صورتی که پیشنهاد خارجی داشته باشد و بتواند مبلغ فسخ قراردادش را به هر ترتیبی بپردازد می‌تواند یکطرفه با سرخ‌پوشان پایتخت فسخ کند‌.

ابراهیم شکوری در واکنش به اتفاقات رخ داده از سمیعی و مدیریت وقت باشگاه که شامل خودش نیز می‌شود دفاع کرده و گفته است در زمان آنها هیچ بند فسخی در قرارداد عبدی قرارداده نشده‌است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا