خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تصمیم عجیب محرم در آستانه بازی بزرگ ؛ رشید مظاهری مقابل استقلال نیمکت نشین است

رشید مظاهری مقابل استقلال نیمکت نشین است تصمیم عجیبی که به نظر می‌رسد محرم نویدکیا در آستانه اتخاذ آن است. تصمیمی که می‌تواند گران تمام شود.

به گزارش خبر ورزشی کادرفنی سپاهان برای ایجاد رقابت بیشتر در دروازه این تیم و دادن یک شوک به رشید مظاهری برای بازگشت به روزهای خوبش در نظر دارد تا بار دیگر کریستوفر کنت، گلر اتریشی را در دروازه به کار بگیرد.

پس از آن که رشید مظاهری نمایش‌های خوبی را در ابتدای پیوستن با سپاهان از خود به نمایش گذاشت چند بازی است که دچار افت شده است.

به نظر می‌رسد محرم بازی بزرگ مقابل استقلال را برای شوک به گلر تیمش انتخاب کرده است. البته علت دیگری که باعث شده تا محرم در آستانه این تصمیم دچار تردید شود آمادگی بالای کریستوفر کنت گلر اتریشی این تیم در تمرینات بوده است.

کنت از زمانی که مظاهری تبدیل به گلر اول سپاهان شد انگیزه‌های خود را از دست نداده و با روحیه بالا به تمرین می‌پردازد. همین موضوع باعث شده تا کادر فنی سپاهان تا لحظه آخر برای اتخاذ تصمیم دو به شک بماند.

باید دید در نهایت آیا محرم دست به این ریسک بزرگ خواهد زد یا تصمیم‌ می‌گیرد تا روی انگیزه بالای مظاهری مقابل استقلال تکیه کند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا