خرید تور تابستان ایران بوم گردی

افشاگری مهم یک مقام سازمان نظام پزشکی درباره علت فوت دکتر پرستوی بخشی

یک مقام سازمان نظام پزشکی دربار خودکشی یک خانم دکتر جوان نوشت: خانم دکتر بخشی پس از دو ترومای بزرگ (از دست دادن پدر و مادر ) و با یک سال تاخیر طرح خود را آغاز کردند. وزارت بهداشت کمکی به جابجایی محل طرح ایشان نکردند (ایشان در لیست سیاه وزارتخانه بودند).

علی سلحشور سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان نظام پزشکی ایران در پی درگذشت دکتر پرستو بخشی متخصص بیماری‌های قلب و عروق در بیمارستان نورآباد دلفان در مطلبی با عنوان “این حجم از افسردگی میان جوان پزشکان بی‌سابقه است!” در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: خانم دکتر بخشی پس از دو ترومای بزرگ (از دست دادن پدر و مادر ) و با یک سال تاخیر طرح خود را آغاز کردند. وزارت بهداشت کمکی به جابجایی محل طرح ایشان نکردند (ایشان در لیست سیاه وزارتخانه بودند).

به گزارش انتخاب و به نقل از فانا وی در ادامه نوشت: یک تن از اساتید داخلی (گوارش) بیمارستان رحیمی خرم‌آباد هم نهایت بی‌انصافی، توهین و تحقیر را در حق ایشان انجام دادند.

حقوق ایشان و متخصص دیگر قلب طرحی را نصف پرداخت کردند! به دلیل اینکه مسوول آموزش بیمارستان رحیمی نامه‌ای به ریاست بیمارستان نوشته بودند و در آخر این اتفاق ناگوار و فاجعه رخ می‌دهد.


دکتر بخشی که در خرم‌آباد دوره‌ طرح را می‌گذراند، در بیمارستان نورآباد درگذشت.

به گزارش اطلاعات، فرماندار دلفان اعلام کرد: وی به تازگی از تهران به بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد و پس از آن اول فروردین امسال به بیمارستان ابن سینا نورآباد منتقل شده بود که متاسفانه امروز در بیمارستان ابن سینا نورآباد فوت شده است.

متاسفانه این پزشک متخصص در اتاق پاویون خود مشغول استراحت بوده که یک بیمار به سورپرایز مراجعه می‌کند و سوپروایزر نیز با اتاق او تماس گرفته و پاسخگو نبوده، پس از پیگیری های مکرر و شکستن در اتاق توسط عوامل بیمارستان، با جسد او مواجه شدند که علت مرگ این پزشک هنوز مشخص نیست و در حال بررسی است.

توئیت دکتر هادی یزدانی در باره خودکشی پزشک جوان را بخوانید:

دکتر بخشی

بانک صادرات

پیام

  1. نصفه تعریف نکنید . خانم بخشی چه خطای احتمالی مرتکب شده بوده که استادش توبیخش کرده و حقوقش نصف شده ؟ در این مقطع تحصیلی به خاطر خطاهای دانشجویان که با جان بیماران سر وکار داره ، اساتید موظف به دقت و سختگیری هستند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا